نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

نگاه نزدیک به طراحی منحصربه‌فرد هواوی میت XT؛ موبایلی که دو بار تا می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ اندازه نمایشگر این گوشی حداکثر به 10.3 اینچ می‌رسد.

هواوی فقط یک روز پس از معرفی سری آیفون 16، اولین گوشی تاشو با دو لولا به جهان معرفی کرد. تصاویر منتشرشده پیش از رونمایی هواوی میت XT، خبر از گوشی منحصربه‌فردی می‌دادند و به‌تازگی ویدیویی منتشرشده از این گوشی تاشو در چین، طراحی و کاربرد آن را بیشتر نشان می‌دهد.

اکانت «Fixed-Focus Digital»، یکی از منابع حوزه فناوری، با انتشار پستی در پلتفرم ویبو، ویدیویی از هواوی میت XT منتشر کرده است که بررسی طراحی و نحوه کار با این گوشی را نمایش می‌دهد. در این ویدیو، او حالت‌های مختلف کار با شیت اکسل را در زمان تاشدن و بازشدن گوشی نشان داد.

البته در همین ویدیوی ساده، می‌توان چین‌خوردگی نمایشگر را در ناحیه لولاها مشاهده کرد. اگرچه این چین‌خوردگی‌ها زیاد دیده نمی‌شوند، شاید نظر برخی کاربران را درباره کیفیت نمایشگر و طراحی دستگاه تغییر دهند.

مشخصات هواوی میت XT
صفحه‌نمایش این گوشی می‌تواند در 3 حالت 6.4 اینچی، 7.9 اینچی و 10.2 اینچی استفاده شود و ضخامت این دستگاه در حالت باز فقط 3.6 میلی‌متر است. در واقع نمایشگر هواوی میت XT به میزان قابل‌توجهی از نمایشگرهای ۷.۶ و ۸ اینچی موجود در دستگاه‌هایی مثل گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ و پیکسل ۹ پرو فولد بزرگ‌تر است.

در قسمت پشتی دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته که شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری است. دوربین سلفی نیز در ۲ حالت باز و بسته‌ نمایشگرها در دسترس کاربران قرار دارد.

هواوی هنوز اشاره‌ای به تراشه و سایر مشخصات سخت‌افزاری میت XT نکرده است اما این دستگاه احتمالاً به تراشه Kirin 9010 5G مجهز شده است. قیمت میت XT با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازار چین از ۱۹۹۹۹ یوان (۲۸۰۹ دلار) آغاز می‌شود. همچنین نسخه‌ای که ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی دارد، ۲۳۹۹۹ یوان (۳۳۷۱ دلار) قیمت دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره