نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

از گیم‌پلی نوب سایبوت برای مورتال کامبت ۱ رونمایی شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ پس از اعلام خبر بازگشت شخصیت نوب سایبوت (Noob Saibot) در بسته‌ی الحاقی Mortal Kombat 1 Khaos Reigns، استودیوی ندررلم (NetherRealm) اولین نگاه به این شخصیت کلاسیک، داستان و البته فیتالیتی‌های او را به طرفداران در قالب یک تریلر ارائه می‌دهد.

گفتنی است که این بسته، داستانی را که توسط بازی اصلی بیان شده است، ادامه می‌دهد که در خط زمانی جدید لیو کنگ (Fire God Liu Kang) اتفاق می‌افتد. در حالی که این کمپین بازیکنان را به یک مسابقه‌ای حماسی سوق می‌داد، در آن میان در یک صحنه دری باز شد و نسخه‌ی متفاوتی از شخصیت هاویک تایتان (Titan Havik) با هدف شروع یک نبرد جدید وارد شد. این افزونه در کنار یک کمپین جدید و بازگشت فینیشر‌های انیمالیتی (Animality)، شش شخصیت جدید را به فهرست مبارزین بازی اضافه می‌کند، از جمله نسخه‌های جدید مبارزان کلاسیکی مانند سایرکس (Cyrax)، سکتور (Sektor)، نوب سایبوت و همچنین ۳ شخصیت مهمان یعنی کونان بربر (Conan the Barbarian) نابودگر T-۱۰۰۰ و گوست‌فیس (Ghostface). حال استودیوی ندررلم با تریلر اختصاصی برای قاتل سایه‌ مانند سری، به برجسته کردن شخصیت‌های قدیمی می‌پردازد.

آخرین تریلر بازی نسخه‌ی متفاوتی از نوب سایبوت را نشان می‌دهد؛ یک شخصیت قدیمی که می‌تواند از پورتال‌ها و یک کلون سایه مانند برای آزار دادن مخالفان استفاده کند. تریلر همچنین جزئیات جدیدی را در مورد این شخصیت فاش می‌کند و به شدت به این موضوع اشاره می‌کند که شخصیت بی‌هان (Bi-Han) نه تنها از هاویک تایتان شکست می‌خورد، بلکه تبدیل به یک نسخه‌ی جدید متفاوت می‌شود که اهداف آنارشیستی هاویک را به رسمیت می‌شناسد. مانند تریلر اخیر شخصیت سکتور، طرفداران نوب تعدادی توانایی‌های قدیمی را مشاهده خواهند کرد، اگرچه ظاهرا بسیاری از آن‌ها کمی بهینه شده‌اند تا حس تازه‌ای به شخصیت بدهند. همانطور که انتظار می‌رفت، تریلر با فیتال بلو، فیتالیتی و اشاره به انیمالیتی جدید که در آن او به تمساح تبدیل می‌شود، به پایان می‌رسد.

استودیوی ندررلم داستان اوریجینال نوب سایبوت را کمی تغییر می‌دهد. در حالی که او در اصل هنوز یک نسخه‌ی زامبی مانند از ساب زیروی (Sub-Zero) اصلی یعنی بی‌هان است، در داستان مورتال کامبت ۱، هاویک روح او را دزدیده تا برای خود متحدی ایجاد کند که مخالف صاحبان قدرت نیز باشد. داستان نسخه‌ی قبلی نوب سایبوت این بود که او به عنوان ساب زیرو توسط اسکورپیون (Scorpion) به خاطر انتقام مرگش و همچنین نابودی قبیله‌اش به دست قبیله‌ی لین کوئی (Lin Kuei) کشته شد. پس از قتل او، کوان چی جادوگر (Quan Chi)، بی‌هان را در قلمروی زیرین زنده کرد تا تبدیل به یک سایه‌ی معروف به نوب سایبات شود.

فارغ از محتوای داستانی و شخصیت‌های جدید، این بسته‌ی الحاقی ممکن است ویژگی‌های جدیدی را در خود نیز پنهان کرده باشد. افشای اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که مورتال کامبت ۱ ممکن است حالت جدیدی مانند حالت تمرین آنلاین و همچنین حالتی به نام Warrior Shrine را معرفی کند. در حالی که این شایعات هنوز توسط استودیوی ندررلم تأیید نشده است، حالت تمرین آنلاین در دو بازی آخر این مجموعه وجود داشت. این بسته‌ی الحاقی در ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد.

مورتال کامبت ۱ در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم