نماد آخرین خبر

شروع قدرتمند بازی Astro Bot در آمریکا با قرارگرفتن بعد از NBA 2K25

منبع
زومجي
بروزرسانی
شروع قدرتمند بازی Astro Bot در آمریکا با قرارگرفتن بعد از NBA 2K25

زومجی/ بازی Astro Bot هفته‌ی نخست عرضه‌ی رسمی خود را در آمریکا با موفقیت چشمگیری سپری کرد و از نظر فروش در رتبه‌ی پایین‌تر از NBA 2K25 قرار گرفت.
 
پس از گذشت اولین هفته از آغاز عرضه بازی انحصاری Astro Bot برای کنسول پلی استیشن 5، جایگاه دوم پرفروش‌ترین بازی‌ها در بازار آمریکا به این بازی تعلق گرفت تا از این حیث، تنها پایین‌تر از NBA 2K25 قرار بگیرد. این در شرایطی است که جدیدترین نسخه از بازی شبیه ساز مسابقات بسکتبال NBA هم برای کامپیوتر و هم برای تمام کنسول‌های این نسل منتشر شده است.

براساس گزارش وبسایت videogameschronicle به نقل از مت پیسکاتلا، مدیراجرایی آژانس تحلیل و بررسی آمار و ارقام Circana (همان NPD سابق)، بازی Astro Bot هم از نظر فروش نسخه فیزیکی و هم دیجیتالی، رتبه دوم بازار فروش آمریکا را در تاریخ هفتم سپتامبر در اختیار دارد و از این حیث فقط NBA 2K25 است که عملکرد بهتری نسبت به آن دارد. علاوه بر این، دسته‌های Astro Bot DualSense نیز پرفروش‌ترین لوازم جانبی این هفته لقب گرفتند.

کریس درینگ از وبسایت GamesIndustry.biz نیز گفت که بازی Astro Bot هفته‌ی گذشته فروش بسیار خوبی را در بریتانیا تجربه کرده است. «این بازی در مجموع ۲۱ درصد بیشتر از Ratchet & Clank: Rift Apart در سال ۲۰۲۱ فروش داشته و و بعد از Space Marine 2 دومین بازی پرفروش انگلستان بوده است. Space Marine 2 نیز با شکست Total War: Warhammer 3 به پرفروش‌ترین بازی از سری Warhammer در این کشور تبدیل شد.»

Astro Bot از نظر منتقدان نیز مورد تحسین قرار گرفته است تا امتیاز ۹۴ را در متاکریتیک کسب کند. رسانه‌های معتبری مانند VGC این بازی را «بهترین پلتفرمر سه بعدی یک دهه اخیر» توصیف کردند. همچنین فراز پاشایی از زومجی امتیاز ۹/۱۰ را به آن اختصاص داده و در نقد و بررسی خود از این بازی می‌نویسد: «استرو بات نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته است. ساخته جدید تیم اسوبی بدون‌شک یکی از بهترین بازی‌های نسل نهمی کنسول پلی استیشن ۵ است. همان‌طور که در انتهای بررسی ذکر کردم، تجربه بازی Astro Bot حال شما را خوب خواهد کرد. مجموعه‌ای که بی‌صبرانه تجربه نسخه بعدی آن هستم.»

در پایان نظرات خود را در اینباره با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره