نماد آخرین خبر

زمان عرضه اولین بسته الحاقی Black Myth: Wukong فاش شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
زمان عرضه اولین بسته الحاقی Black Myth: Wukong فاش شد

زومجی/ بازی Black Myth: Wukong ممکن است به‌زودی یک بسته الحاقی دریافت کند. براساس گزارش‌ها، این دی‌ال‌سی احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
 
به گزارش اینسایدر گیمینگ، دنیل کامیلو، تحلیلگر صنعت بازی، ادعا می‌کند که بسته الحاقی Black Myth: Wukong احتمالا حوالی سال نوی چینی منتشر خواهد شد. این تاریخ مصادف با اواخر ژانویه است. همچنین ممکن است معرفی رسمی این بسته الحاقی در ماه دسامبر صورت گیرد.

هنوز جزئیاتی از محتوای این دی‌ال‌سی منتشر نشده است. بااین‌حال کامیلو پیش‌بینی می‌کند که علی‌رغم فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه‌ای بازی، تنها ۲۰ درصد از کاربران این بسته الحاقی را خریداری خواهند کرد. او دلایل این امر را دشواری بازی و کاهش جذابیت آن در چین که ۷۰ درصد فروش را به خود اختصاص داده است، می‌داند.

لازم به ذکر است که هنوز هیچ منبع رسمی این اطلاعات را تأیید نکرده است. بنابراین توصیه می‌شود این خبر را فقط یک شایعه نظر بگیرید که احتمال نادرست بودن آن وجود دارد.

نظر شما درباره احتمال عرضه بسته الحاقی برای Black Myth: Wukong چیست؟ آیا از این خبر هیجان‌زده شده‌اید یا ترجیح می‌دهید سازندگان روی پروژه‌های جدید تمرکز کنند؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره