نماد آخرین خبر

سازنده بازی Dave The Diver با تعدیل نیرو مواجه شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
سازنده بازی Dave The Diver با تعدیل نیرو مواجه شد

گیم فا/ استودیوی Nexon، توسعه‌دهنده بازی مستقل و محبوب Dave The Diver، از اخراج تعداد کوچکی از کارمندان بخش آمریکای خود خبر داد.

به گفته این شرکت و در بیانیه‌ای که برای رسانه بازی Game Developer ارسال شده است، این اخراج‌ها بخشی از یک برنامه تجدید ساختار شرکت محسوب می‌شود که تشکیل یک گروه توسعه غربی جدید را ممکن می‌سازد. همه این موارد بخشی از استراتژی جدید رشد بلندمدت این توسعه‌دهنده است.

در بیانیه Nexon آمده است:

عنصر کلیدی این ابتکار، محلی‌سازی و بومی‌سازی بیشتر است. این یک استراتژی برای استخدام تیم‌ها به منظور انطباق بازی‌های ما با سلیقه بازیکنان محلی در بازارهای بزرگ مانند اروپا و آمریکای شمالی به شمار می‌رود. یک گام بزرگ در این فرآیند، ایجاد گروه توسعه غربی در لس آنجلس به رهبری Hanbyeol Oh، توسعه‌دهنده کهنه‌کار Nexon است.

متاسفانه سازمان‌دهی مجدد مت شامل حذف تعداد کمی از نقش‌ها با پیشنهاد جدایی برای افرادی است که کنار می‌روند. با این حال، Nexon America اکنون برای تکمیل تیم توسعه جدید، از جمله مهندسان و طراحان، نیرو استخدام می‌کند. اکنون زمان هیجان‌انگیزی در Nexon America است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه خود هستیم.
رسانه Insider Gaming برای شفاف سازی در مورد تعدیل نیرو و از جمله تعداد کارمندانی که اخراج شده‌اند، با Nexon تماس گرفته است و در صورت انتشار جزئیات بیشتر اخبار آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بازی Dave The Diver هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و PC در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره