نماد آخرین خبر

بازی Star Wars Outlaws بعد از یک ماه تنها ۱ میلیون نسخه فروخته است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی Star Wars Outlaws بعد از یک ماه تنها ۱ میلیون نسخه فروخته است

گیم فا/ Star Wars Outlaws در زمان عرضه با مشکلاتی مواجه بود که برخی از آنها با چند آپدیت برطرف شدند. اما در نهایت، این عنوان با استقبال خوبی مواجه نشد. جای تعجب ندارد که در یک ماه گذشته، Star Wars Outlaws تنها یک میلیون نسخه فروخته است.

به دنبال این عملکرد ضعیف، یوبیسافت اخیراً اعلام کرده است که نه‌تنها فروش این عنوان بسیار پایین‌تر از انتظارات بوده، بلکه از استقبال سرد گیمرها نیز شوکه شده‌اند. برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که فروش پایین Star Wars Outlaws، یکی از دلایل اصلی تاخیر Assassin’s Creed Shadows از نوامبر ۲۰۲۴ به فوریه ۲۰۲۵ است.

 هرچند یوبیسافت به دلایل نامعلومی هنوز آمار دقیقی از فروش این عنوان منتشر نکرده، برخی از منابع داخلی خبر از فروش ضعیف یک میلیون نسخه‌ای از زمان عرضه تا کنون را داده‌اند. برای درک عمق فاجعه، در نظر داشته باشید که عنوان Assassin’s Creed Mirage طی سه‌ ماه پس از انتشار، توانست بیش از ۵ میلیون نسخه بفروشد.

 در تریلرها و دموهای اولیه، Star Wars Outlaws گیمرها را با وعده کشف یک محیط وسیع در جهان Star Wars، تحت‌تأثیر قرار داده بود. با گذشت زمان، احساسات پیرامون بازی تا حدودی متزلزل شد و حتی ویدئوهای منتشر شده از گیم‌پلی در ماه‌های منتهی به عرضه، نتوانست آن حس انتظار و شوق اولیه را در دل گیمرها تازه کند.

در میان پلتفرم‌های اجتماعی، تولیدکننده‌های محتوا و استریمرها، سر و صدای اطراف Star Wars Outlaws به‌سرعت از بین رفت و تنها چیزی که باقی ماند، کلیپ‌هایی بودند که در رسانه‌های اجتماعی، با هدف تمسخر سکانس‌های مخفی‌کاری ضعیف و باگ‌های بازی، دست‌به‌دست می‌شدند. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، یوبیسافت مدتی پس از عرضه نهایی، با ارائه آپدیت‌هایی سعی در اصلاح این مشکلات داشت، اما دیگر برای این کار دیر شده بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره