نماد آخرین خبر

اولین بسته الحاقی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 عرضه شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
اولین بسته الحاقی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 عرضه شد

زومجی/ در اولین بسته الحاقی Warhammer 40,000: Space Marine 2 شاهد اضافه شدن بخش‌های جدید و بهبود کیفیت بازی هستیم.
 
به گزارش رسانه Gaming Bolt، اولین محتوای اضافه برای بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 عرضه شد که شامل لابی‌های خصوصی بازیکن دربرابر محیط، یک میدان مبارزه جدید در Battle Barge و موارد دیگر می‌شود. از آن‌جایی که استودیو Saber Interactive از برنامه‌هایش برای برگرداندن نقشه حالت «عملیات» در ماه جاری و در جریان فصل دوم بازی خبر داده است، چیزهای بیشتری نیز قرار است به بازی راه پیدا کنند.

بازیکنان به سیاره کاداکو که در آن تیرانیدها موفق شدند یک قدم به پیروزی نزدیک‌تر شوند، برمی‌گردند. با اینکه کادیان‌ها تمام تلاش خود را برای مبارزه با تیرانیدها به کار می‌گیرند، اما تنها در توان نیروهای اسپیس مارین است که برج‌های مویرگی تیرانیدها را نابود کنند. گاهی اوقات مسئله فقط پیروزی نیست، بلکه ارسال کردن یک پیام برای دشمنان است.
 

قبل از آن قرار است که یک اصلاحیه برای بهبود پایداری و کرش‌های بازی در اسرع وقت عرضه شود. استودیو Saber همچنین وعده یک بهبود کیفیتی دائمی و ویژگی‌های شخصی‌سازی بیشتر مثل لنزهای رنگی مختلف را به بازیکنان داده است. علاوه‌بر این‌ها، بازیکنان پلتفرم کامپیوتر می‌توانند انتظار یک بسته رایگان برای ارتقا بافت‌های بازی به کیفیت 4K را در آینده نزدیک داشته باشند.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره