نماد آخرین خبر

نخستین خریداران گلکسی S24 FE در برخی بازارها هدایای ویژه‌ای گرفتند

منبع
زوميت
بروزرسانی
نخستین خریداران گلکسی S24 FE در برخی بازارها هدایای ویژه‌ای گرفتند

زومیت/ سامسونگ برای اولین خریداران گوشی گلکسی S24 FE در برخی کشورها، هدایای ویژه‌ای درنظر گرفته است.
 
ظاهراً سامسونگ در برخی بازارهای منتخب، هدایای ویژه‌ای را برای اولین خریداران گلکسی S24 FE درنظر گرفته است. به‌عنوان مثال کسانی که تا قبل از ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان ۱۴۰۳) گلکسی S24 FE را در انگلستان خریداری کنند، به‌صورت رایگان ساعت هوشمند گلکسی واچ FE را نیز دریافت خواهند کرد. اگرچه این مدل از ساعت هوشمند سامسونگ جدیدترین یا بهترین مدل نیست، اما همچنان با قیمت ۲۰۰ پوند ارزش قابل‌توجهی دارد.

سامسونگ در هلند هدیه‌ی متفاوتی برای خریداران گلکسی S24 FE درنظر گرفته است. در این کشور، با پیش‌خرید گوشی سامسونگ، پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌ آمپرساعتی از این برند را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید. قیمت پاوربانک مذکور به‌صورت جداگانه ۵۰ یورو است.

به احتمال زیاد سامسونگ در مناطق دیگر نیز هدایای ویژه‌ای برای خریداران گلکسی S24 FE درنظر گرفته است. نکته‌ی دیگر اینکه احتمال دارد برخی هدایا مانند پاوربانک در هلند، درست پیش‌از نهایی‌کردن سفارش، به سبد خرید اضافه شوند.

گلکسی S24 FE از نمایشگر بزرگ ۶٫۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت بهره می‌برد. این گوشی به تراشه‌ی اگزینوس 2400e مجهز شده است و با ۸ گیگابایت رم به‌همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. سامسونگ همچنین نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی این محصول را نیز معرفی کرده است که البته در همه‌ی بازارها دردسترس نخواهد بود.

طبق وعده‌ی سامسونگ، گلکسی S24 FE تا ۷ سال آپدیت‌های بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد. این دستگاه همچنین مملو از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره