نماد آخرین خبر

گیم‌پلی جدید Metro Awakening منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ پس از اعلام تاریخ انتشار بازی Metro Awakening از استودیوی Vertigo Games در رویداد State of Play، تیم سازنده تریلر گیمپلی جدید و مفصلی را به نمایش گذاشته است.
  
در این ویدیو، شخصیت اصلی بازی، دکتر سردار (Dr. Serdar) را می‌بینیم که درحال فرار از دست راهزنانی است که به دنبال منابع هستند. اما این موقعیت به سرعت به یک نبرد تمام عیار تبدیل شده و در مدت کوتاهی، جهش‌یافته‌ها وارد میدان می‌شوند.

مشابه بازی‌های قبلی این سری، بازیکنان ابزارهایی مانند ماسک گاز (با فیلترهای قابل تعویض)، ساعت مچی، فندک و غیره در اختیار دارند. تفاوت اصلی این است که به لطف عدم وجود رابط کاربری روی صفحه‌نمایش، همه چیز در واقعیت مجازی بسیار طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. بازیکنان می‌توانند در حین نشانه‌گیری به ساعت خود نگاه کنند یا برای استفاده از آیتم‌هایی مثل نارنجک، کوله‌پشتی خود را باز کنند. تغییر فیلترها یا پاک کردن ماسک نیز به صورت فیزیکی انجام می‌شوند.

پلی استیشن VR2 با افزودن ویژگی‌های جدید مانند تریگرهای تطبیق‌پذیر، صدای فضایی (Spatial Audio) و فیدبک خود هدست، تجربه بازی را عمیق‌تر کرده است. نتیجه نهایی، حسی شبیه به نسخه‌های پیشین سری Metro در بازیکن ایجاد می‌کند، در حالی که به این فرنچایز حال و هوای تازه‌ای می‌بخشد.

Metro Awakening در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) برای SteamVR ،PSVR2، متا کوئست ۲ و ۳ و سایر پلتفرم‌های واقعیت مجازی عرضه می‌شود. کسانی که نسخه Deluxe Edition را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۵ نوامبر بازی را تجربه کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره