نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تبلت گیمینگ Legion Y700 لنوو به‌زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
تبلت گیمینگ Legion Y700 لنوو به‌زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد

تکفارس/ لنوو مدتی قبل از تبلت گیمینگ Legion Y700 (2024) برای کشور چین رونمایی کرد و حالا اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این تبلت به‌زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

این اطلاعات از دیتابیس سازمان صادرکننده گواهی IMDA به‌دست آمده است. گفته می‌شود که تبلت گیمینگ Legion Y700 (2024) لنوو تا پایان سال میلادی جاری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این تبلت به یک نمایشگر ۸.۸ اینچی IPS با وضوح QHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز شده است که تصویری روان و شفاف را در هر نوع بازی مانند بازی‌های پرتحرک ارائه می‌دهد.

قلب تپنده تبلت Legion Y700 (2024) تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که می‌تواند کارهایی همچون اجرای بازی‌های سنگین، پخش محتوا و مولتی تسکینگ را انجام دهد. اگرچه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مدل قدرتمندتری به شمار می‌رود اما پردازنده موجود در تبلت لنوو نیز همچنان عملکرد خوبی ارائه می‌دهد.

قیمت تبلت گیمینگ Legion Y700 (2024) در چین برابر با ۵۸۰ دلار است؛ اما ممکن است در بازارهای جهانی به دلیل مالیات و عوارض واردات با قیمت بیشتری عرضه شود. با وجود افزایش احتمالی قیمت این تبلت، ارائه عملکرد قدرتمند و تجربه گیمینگ روان آن را به یک رقیب سرسخت در بازار تبلت‌های گیمینگ تبدیل کرده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره