نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

متا روی انتشار مستقیم ریلزهای اینستاگرام در شبکه اجتماعی تردز کار می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
متا روی انتشار مستقیم ریلزهای اینستاگرام در شبکه اجتماعی تردز کار می‌کند

زومیت/ متا امکان اشتراک‌گذاری مستقیم ریلزهای اینستاگرام در تردز را به‌طور آزمایشی دردسترس برخی کاربران قرار داده است.

متا همچنان به افزودن قابلیت‌های جدید به تردز (Threads) ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون ویژگی جدیدی را آزمایش می‌کند که امکان اشتراک‌گذاری مستقیم ریلزهای اینستاگرام در تردز را دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

الساندرو پالوزی، محقق حوزه‌ی اپلیکیشن می‌گوید تردز درحال کار روی گزینه‌ای جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد ریلزهای موردنظرتان را از اکانت اینستاگرام انتخاب کنید و در تردز به‌اشتراک بگذارید. متا نیز در گفت‌وگو با تک‌کرانچ، آغاز فعالیت آزمایشی این قابلیت را تأیید کرد.

پالوزی اشاره می‌کند هنگامی‌که در بخش نوشتن پست جدید تردز روی دکمه‌ی اینستاگرام ضربه می‌زنید، شبکه‌ای از پست‌ها و ریلزها را مشاهده خواهید کرد. سپس می‌توانید ریلز مورد نظرتان را انتخاب کنید و در تردز به‌اشتراک بگذارید.


Alex193a/Threads

بسیاری از کاربران درحال حاضر پست‌ها و ریلزهای اینستاگرام خود را در تردز منتشر می‌کنند تا فالوور بیشتری به‌دست آورند و سطح تعامل کاربران با محتوای خود را افزایش دهند. اکنون دکمه‌ی جدید اشتراک‌گذاری ریلز اینستاگرام می‌تواند انجام اینکار را آسان‌تر کند.

متا اوایل امسال، آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرد که به کاربران اجازه می‌داد پست‌های اینستاگرام را به‌طور مستقیم در تردز به‌اشتراک بگذارند. این شرکت همچنین در اوایل سال جاری، ویژگی مشابهی را در فیسبوک آزمایش می‌کرد.

متا سال گذشته برای افزایش دسترسی به پست‌های تردز و جذب افراد بیشتر به جدیدترین شبکه‌ی اجتماعی خود، پیشنهاد برخی پست‌های تردز را در فیسبوک و اینستاگرام آغاز کرد. برخی از کاربران تمایل نداشتند پست‌هایشان به کاربران فیسبوک و اینستاگرام پیشنهاد شود، بنابراین متا به‌طور مخفیانه گزینه‌ای را ارائه داد تا افراد بتوانند این ویژگی را غیرفعال کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره