نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ویدیو سری ویوو X200 طراحی این گوشی‌ها را در رنگ‌بندی کامل نشان می‌دهد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ صبح امروز، ویوو با انتشار یک ویدیو جذاب و تصاویر رسمی از دستگاه‌های جدید، تبلیغات قابل‌توجهی را برای گوشی‌های هوشمند سری X200 خود انجام داد. علاوه‌بر این، ویدیوی جعبه‌گشایی Vivo X200 Pro نیز منتشر شده است که طراحی این گوشی به‌همراه برادران خود را در تمامی رنگ‌های آن‌ها نشان می‌دهد.

ویدیو سری ویوو X200
ویدیو جعبه‌گشایی ممکن است مختصر باشد، اما نمایی از Vivo X200 Pro و Vivo X200 Pro Mini را ارائه می‌دهد. تصاویر رسمی این گوشی‌ها اما، طراحی خیره‌کننده دستگاه‌ها را به‌نمایش می‌گذارد، به‌ویژه رنگ آبی چشمگیر که با الگوی موج متحرک منحصربه‌فرد آن در پنل پشتی همراه شده است. Vivo X200 Pro دارای یک صفحه‌نمایش میکرو منحنی با حاشیه نمایشگر مساوی از هر چهار جهت، ازنظر بصری جذاب است، درحالی‌که مدل Pro Mini با صفحه‌نمایش کاملاً تخت ارائه می‌شود.

علاوه‌بر ویدیوی جعبه‌گشایی، چندین عکس واقعی از سری Vivo X200 از پروفایل‌های مختلف کاربران در Weibo منتشر شده است. درحالی‌که منبع اصلی این تصاویر ناشناخته است، آن‌ها ماهیت هر سه مدل این سری را به تصویر می‌کشند.


Vivo X200 Pro از قابلیت‌های تصویربرداری چشمگیر X100 Ultra با لنز سوپر تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی Zeiss APO بهره می‌برد. طبق مقاله مفصل جیا جینگ دونگ، معاون ویوو، این سری ویژگی‌های هیجان‌انگیزی ازجمله حالت تله‌فوتو ماکرو، ثبت عکس بدون افت کیفیت در فاصله کانونی 135 میلی‌متری و توانایی فیلم‌برداری 4K با نرخ 120 فریم ‌برثانیه برای اسلوموشن‌های سینمایی را ارائه می‌کند. با پیشرفت‌هایی در قابلیت‌های عکس و ویدیو، سری X200 قرار است به دستگاهی برای ثبت کنسرت‌ها و سایر رویدادهای پویا تبدیل شود.


ویوو X200 Pro

ویوو تأکید می‌کند که «چیزی بیش از تصویربرداری در این مدل‌ها وجود دارد» و به طیف وسیعی از نکات برجسته فراتر از ویژگی‌های دوربین اشاره می‌کند. سری X200 چیپست Dimensity 9400، دوربین Zeiss، رابط کاربری OriginOS 5 کاملاً جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی و  فناوری جدید باتری با افزایش فوق‌العاده ظرفیت را ارائه خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویوو برای سه سال متوالی در رتبه اول فروش گوشی هوشمند در چین قرار گرفته است، این شرکت قصد دارد جایگاه پیشرو خود را با سری X200 حفظ کند.

نظر شما درباره سری ویوو X200 چیست؟
 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره