نماد آخرین خبر

آیفون ۱۶ محبوبیت چشمگیری در بین نوجوانان ندارد؛ اما شاید هوش مصنوعی اپل ورق را برگرداند

منبع
زوميت
بروزرسانی
آیفون ۱۶ محبوبیت چشمگیری در بین نوجوانان ندارد؛ اما شاید هوش مصنوعی اپل ورق را برگرداند

زومیت/ براساس گزارش‌ها، نوجوانان آمریکایی علاقه‌ای چندانی به آیفون ۱۶ ندارند و ترجیح می‌دهند که همچنان از گوشی‌های قدیمی خود استفاده کنند.

گزارش جدیدی از نظرسنجی پاییز پایپر سندلر ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که محصولات اپل همچنان در بین نوجوانان آمریکایی محبوب هستند. طبق این نظرسنجی با جامعه آماری بیش از ۱۳,۵۰۰ نفر نوجوان در ۴۷ ایالت، ۸۷ درصد از اعلام کردند که آیفون دارند. علاوه‌بر‌این، ۸۸ درصد از نوجوانان انتظار دارند که گوشی هوشمند بعدی آن‌ها نیز آیفون باشد.

اگرچه محصولات اپل همچنان حرف اول را در آمریکا می‌زند، گزارش‌ها حاکی از آن است که نوجوانان به ارتقای گوشی‌های خود به آیفون ۱۶ پرو مکس، آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس علاقه‌ای ندارند. فقط ۲۲ درصد از پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی اعلام کردند که پاییز یا زمستان امسال قصد دارند گوشی‌های خود را تعویض کنند.

این کاهش نشان‌دهنده روندی رو‌به‌رشد در بین نوجوانان است که قبل از ارتقای گوشی‌ها، برای مدت طولانی‌تری از آیفون‌های خود استفاده می‌کنند و اکنون گوشی‌های هوشمند به‌طور متوسط سه نسل عقب‌تر از آیفون ۱۶ هستند. این تغییر درخورتوجهی درمقایسه‌با دو سال پیش است؛ زمانی‌که میانگین فاصله تعویض آیفون‌ها فقط ۲٫۵ نسل بود.

با وجود کاهش جزئی برای خرید نسل جدید آیفون ۱۶، به‌نظر می‌رسد یکی از محرک‌های اصلی برای خرید پرچم‌داران جدید اپل، مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل است. تقریباً ۳۰ درصد از نوجوانان بررسی‌شده اعلام کردند که دستگاه‌های خود را به‌دلیل وجود هوش مصنوعی ارتقا می‌دهند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره