نماد آخرین خبر

مارک زاکربرگ برای همسرش یک مینی‌ون پورشه ساخت!

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مارک زاکربرگ برای همسرش یک مینی‌ون پورشه ساخت!

دیجیاتو/ «مارک زاکربرگ» پورشه کاین GT را به مینی‌ون تبدیل کرد. او این کار را برای همسرش، «پریسیلا چان»، انجام داد.

«مارک زاکربرگ» یک پورشه کاین GT را به مینی‌ون تبدیل کرد. او این کار را برای همسرش، «پریسیلا چان»، انجام داد. مینی‌ون سفارش او درهای کشویی، بدنه کشیده‌تر از حالت استاندارد و موتور V8‌ توربوشارژر دارد. علاوه‌براین، مدیرعامل متا برای تکمیل خودروهایش در گاراژ شخصی خود یک پورشه 911 جی‌تی 3 تورینگ را خریداری کرد.

به نظر می‌رسد مارک زاکربرگ بین سرگرمی‌های معمول خود در داده‌کاوی و ازبین‌بردن حریم خصوصی سایر انسان‌ها، زمانی برای سفارشی‌سازی خودروها خالی کرده است. او در همکاری با شرکتی به نام «سفارشی‌سازی خودرو ساحل غربی»، پورشه کاین GT را برای همسرش به مینی‌ون تبدیل کرد.

پورشه کاین برای جلب رضایت اکثر مشتریان فضای استاندارد کافی فراهم می‌کند اما زاکربرگ معتقد است پریسیلا چان به فضای بیشتری برای فعالیت‌های مختلفش نیاز دارد. درعین‌حال او اکنون می‌تواند از کاربردی بودن در کشویی خودرویش بهره‌مند شود.

تغییرات پورشه کاین همسر مارک زاکربرگ
زاکربرگ این خبر را در فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشت (بدیهی است) و عکس‌ها و ویدیوهای این SUV سفارشی‌شده را به نمایش گذاشت. او همچنین توانست در یک 911 GT3 Touring دستی متناسب با کاین همسرش قرار بگیرد و گاراژی با تم پورشه در اقامتگاه پالو آلتو بسازد.

شرکت سفارشی‌سازی خودروهای ساحل غربی محلی پرتردد برای ثروتمندان ساکن ایالات غربی آمریکا است. این شرکت با افزایش فاصله محوری پورشه کاین GT، در عمل آن را به لیموزین تبدیل کرده است. علاوه‌براین دستگیره‌های درِ استاندارد خودرو حذف شدند تا درِ کشویی دو طرف آن قرار بگیرد. همچنین یک اسپویلر بزرگ‌تر برای این خودرو در نظر گرفته شده است. از‌آن‌جایی که زاکربرگ مینی‌ون می‌خواست، ارتفاع این شاسی‌بلند کاهش یافته است. درنهایت رینگ‌های آلیاژی مشکی با کالیپرهای ترمز زرد، جلوه‌ای چشم‌نواز به مینی‌ون پورشه کاین داده‌اند.

آخرین بخش تغییرات خودرو پیشرانه بود. نسخه استاندارد پورشه کاین به موتور چهارلیتری V8 با توربوشارژرهای دوقلو و 631 اسب‌بخار قدرت مجهز بود. این پیشرانه جایگزین موتور نسخه فیس‌لیفت شد که 650 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. مارک زاکربرگ در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد این مینی‌ون را براساس مدل مفهومی  Vision Renndienst ساخته است. این مدل مفهومی مینی‌ونی بود که پورشه سال 2018 معرفی کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم