نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۴ شیائومی به زودی عرضه می‌شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۴ شیائومی به زودی عرضه می‌شود

ترنجی/ روند رونمایی محصولات شیائومی عموما به این صورت است که ابتدا در بازار خانگی کشور خود یعنی چین صورت می‌پذیرد و سپس با چند ماه تاخیر به بازار جهانی می‌رسد. همچنین حتی نام‌گذاری و مشخصات اعضای خانواده کمی تغییر می‌کند اما تحت یک پرچم کلی قرار دارند، مثلا امسال Note 14 خواهد بود. گزارشی داریم که می‌گوید نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۴ شیائومی به زودی عرضه می‌شود.

نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۴ شیائومی
سری Redmi Note 14 شیائومی حدود ۳ هفته پیش در چین معرفی شد. هر چند نمی‌توان انتظار داشت که طی هفته‌های آینده این محصولات به بازار جهانی برسند اما اولین نشانه‌ها از نزدیک بودن رونمایی به دست ما رسیده است.

نسخه گلوبال Redmi Note 14 به تازگی برای فروش خارج از چین گواهی دریافت کرده است. به طور خاص برای بازار اندونزی، جایی که از سازمان SDPPI با شماره مدل 24094RAD4G گواهی دریافت کرده است. وجود حرف “G” در پایان این شماره مدل نشان دهنده مدل گلوبال محصول خواهد بود.


این گواهی هیچ مشخصاتی را تایید نمی‌کند، اما واقعاً نیازی به چنین اطلاعاتی هم نداریم. ۳ مدل در سری ردمی نوت ۱۴ قبلا در چین معرفی شده و در حال فروش هم هستند.

البته که احتمال تغییر در برخی مشخصات وجود دارد اما برای یادآوری بد نیست بگویم مشخصات ردمی نوت ۱۴ مدل 5G به قرار زیر است:

مدل 5G ردمی Note 14 در چین دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزلوشن 1080×2400 خواهد بود که از نوع OLED است و رفرش‌ریت 120 هرتزی با حداکثر روشنایی 2100 نیت را ارائه می‌کند.

تراشه مدیاتک Dimensity 7025 Ultra با 6، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل سفارش است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری این محصول ۵۱۱۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژر سیمی ۴۵ وات استفاده می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل گلوبال Redmi Note 14 هستید؟


 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره