نماد آخرین خبر

اولین تصویر واقعی از شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ شیائومی قرار است هفته‌ی آینده در تاریخ ۲۹ مهر از گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ رونمایی کند. طی روزهای گذشته مشخصات کلیدی و رندرهای این گوشی‌ها فاش شده است. حالا اولین تصویر واقعی لو رفته از این گوشی، همان جزییات طراحی را تایید می‌کند.

اخیراً تصویری از آنچه ظاهراً شیائومی ۱۵ پرو است، با همان چیدمان دوربین‌های پشتی که در تصاویر اولیه دیده بودیم، در اینترنت منتشر شده است. ممکن است به‌راحتی این گوشی را با شیائومی ۱۴ پرو اشتباه بگیرید، اما وجه تمایز آن فلاش LED است که حالا در خارج از محفظه‌ی اصلی دوربین قرار گرفته است. به‌جز این مورد، به‌نظر می‌رسد زبان طراحی کلی نسبت به شیائومی ۱۴ پرو بدون تغییر باقی مانده است. ناگفته نماند، فردی که گوشی را در دست دارد، وانگ شیائویان، نائب‌رئیس گروه شیائومی است.

درباره‌ی ماژول جدید و خاص دوربین، اکثر افراد معتقدند این طراحی جدید برای گنجاندن دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی پیشرفته ضروری بوده است. گفته می‌شود این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری و قابلیت ماکرو، حداقل فاصله‌ی فوکوس ۳۰ سانتی‌متر دارد. انتظار می‌رود دوربین اصلی با برند لایکا، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۳ اینچی و دیافراگم f/1.4 باشد. همچنین یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

بر اساس شایعات، شیائومی ۱۵ پرو از یک صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED خمیده با رزولوشن «۲K» و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ساخت TCL بهره می‌برد. این گوشی با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 4، همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، کار می‌کند. باتری آن ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات، به‌علاوه‌ی شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود شیائومی ۱۵ پرو در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه شود. همچنین یک نسخه‌ی ویژه‌ی تیتانیومی نیز از این گوشی به بازار خواهد آمد. شیائومی احتمالاً ۵ به‌روزرسانی اصلی اندروید برای این دستگاه ارائه خواهد داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره