نماد آخرین خبر

گوشی هوشمند ردمی A3 پرو در یک فروشگاه آنلاین کنیا رویت شد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
گوشی هوشمند ردمی A3 پرو در یک فروشگاه آنلاین کنیا رویت شد

تکفارس/ به تازگی تصاویر منتسب به گوشی هوشمند ردمی A3 پرو در یکی از فروشگاه اینترنتی در کنیا رویت شده است.

علیرغم اینکه شیائومی به طور رسمی از گوشی هوشمند جدید ردمی A3 پرو رونمایی نکرده است،  این گوشی به طور غیرمنتظره در محدوده یک فروشگاه آنلاین کنیایی مشاهده شده است. نکته جالب این است که شیائومی پیش از این از مدل‌های A2  پرو و یا A1 پرو رونمایی نکرده بود، بنابراین A3 پرو اولین مدل از این سری محسوب می‌شود.

تصاویر این گوشی در وب سایت فروشگاه غیر رسمی به نظر می‌آید  و همین امر شبهاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. با این وجود پیش از این A3 پرو در کد سیستم عامل HyperOS ذکر شده بود، بنابراین ظاهر گوشی هوشمند واقعی می‌باشد.

گوشی هوشمند ردمی A3 پرو مجهز به صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پردازنده Helio G81 Ultra و ۸ گیگابایت رم است. این گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و تا به حال هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین ثانویه منتشر نشده است. ظرفیت باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی بوده و دارای قابلیت اسکنر اثر انگشت جانبی نیز است.

لازم به ذکر است قیمت گوشی ردمی A3 در کنیا ۱۳۹۹۹ شیلینگ کنیا معادل حدود ۱۰۰ یورو یا ۱۱۰ دلار آمریکا است. تا بدین لحظه در رابطه با فروش جهانی این گوشی هوشمند اخباری منتشر نشده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره