نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

کتاب‌خوان‌های جدید آمازون معرفی شدند؛ اولین کیندل با نمایشگر رنگی

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ اولین کیندل آمازون با نمایشگر رنگی بعد از مدت‌ها انتظار از راه رسید.

آمازون به‌تازگی چهار مدل جدید از کتاب‌خوان‌های سری کیندل خود را معرفی کرده است. میان این دستگاه‌ها اولین کیندل با نمایشگر رنگی نیز دیده می‌شود.

به گزارش ورج، کیندل Colorsoft Signature Edition اولین دستگاه از سری محصولات کیندل آمازون است که نمایشگر رنگی دارد. همچنین نسخه جدید Kindle Scribe برای نوت‌برداری، نمونه جدید و سریع‌تر کیندل پرطرفدار Paperwhite و کیندل ارزان‌قیمت جدیدی نیز ازجمله دیگر دستگاه‌هایی هستند که توسط آمازون معرفی شده‌اند.

کیندل‌های جدید آمازون با قابلیت‌های ارتقایافته معرفی شدند

به گفته آمازون، کیندل Colorsoft Signature Edition جهت ارائه رنگ غنی و کاغذمانند برای جلد و متون هایلایت‌شده کتاب‌ها طراحی شده است. همچنین کاربران با این دستگاه می‌توانند بدون نگرانی از کاهش وضوح پیکسل‌ها، روی تصاویر و متن‌ها زوم کنند. این دستگاه ضدآب است و به امکاناتی مانند ورق‌زدن سریع، شارژ وایرلس و شارژدهی هشت‌هفته‌ای مجهز شده است. قیمت این دستگاه از ۲۷۹ دلار آغاز می‌شود.

دستگاه Kindle Scribe برای کتاب‌خوانی و یادداشت‌برداری طراحی شده است. نرخ پیکسل در هر اینچ در نمایشگر این دستگاه ۳۰۰ است و لبه‌های سفید در نظر گرفته‌شده نیز حس نوشتن روی کاغذ را به کاربر ارائه می‌کند. آمازون می‌گوید این کیندل می‌تواند اولین تجربه کتاب‌نویسی را به کاربران عرضه کند. با استفاده از قابلیت Active Canvas می‌توانید یادداشت‌های خود را مستقیم به صفحات کتاب اضافه کنید.

دستگاه Kindle Scribe از هوش مصنوعی برای خلاصه‌سازی صفحات طولانی بهره می‌برد. قیمت این کیندل از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

آمازون به‌علاوه ادعا می‌کند نسخه جدید Paperwhite سریع‌ترین کیندلی است که این شرکت عرضه‌ کرده است. Paperwhite که یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های کیندل است، به نمایشگری ۷ اینچی مجهز بوده و تا 3 ماه شارژدهی می‌کند. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار دارد. قیمت کیندل Paperwhite از ۱۵۹ دلار آغاز می‌شود. نسخه Signature Edition این دستگاه با ۳۲ گیگ حافظه داخلی، شارژ بی‌سیم و چراغ جلوی قابل‌تنظیم با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس است.

آخرین مدل کیندلی آمازون معرفی‌ کرده، کیندل ارزان‌قیمتی است که ۱۰۹ دلار قیمت دارد. ازجمله قابلیت‌های این کیندل می‌توان به صفحه‌نمایش 300ppi مات با قابلیت ورق‌زدن سریع‌تر صفحه و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره