نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

گوشی ارزان بعدی ناتینگ در تاریکی می‌درخشد!

منبع
زوميت
بروزرسانی
گوشی ارزان بعدی ناتینگ در تاریکی می‌درخشد!

زومیت/ نسخه‌ی Community Edition گوشی ناتینگ فون 2a با قاب پشتی درخشان به‌زودی از راه می‌رسد.

گوشی ناتینگ فون 2a در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) رونمایی شد که گزینه‌ای میان‌رده برای طرفداران این برند بود. در همان زمان، ناتینگ پروژه‌ای با محوریت جامعه‌ی کاربران خود را آغاز کرد و از آن‌ها خواست در طراحی نسخه‌ی ویژه‌ای از این گوشی با عنوان Nothing Phone 2a Community Edition مشارکت کنند. اکنون به‌نظر می‌رسد به تاریخ عرضه‌ی این گوشی ویژه‌ نزدیک شده‌ایم.

ناتینگ با انتشار تیزری کوتاه در ایکس، از معرفی محصولی جدید در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۹ آبان ۱۴۰۳) خبر داد. این تیزر، ویدیویی از کرم شب‌تاب را نشان می‌دهد که روی زمین فرود می‌آید و با درخششی سبزرنگ، از کادر خارج می‌شود. باتوجه‌به این درخشش سبزرنگ، به‌نظر می‌رسد تیزر مذکور به نسخه‌ی Community Edition گوشی ناتینگ فون 2a اشاره دارد و این درخشش، به قابلیت ویژه‌ای روی این گوشی مرتبط است.

با مراجعه به وب‌سایت ناتینگ، می‌توانید پیش‌نمایشی از گوشی بعدی این شرکت را مشاهده کنید. در این وب‌سایت مراحل مختلف توسعه‌ای را که جامعه‌ی کاربران در آن مشارکت داشته‌اند به‌نمایش گذاشته شده است. ازجمله این مراحل می‌توان به طراحی بدنه، والپیپر، بسته‌بندی و بازاریابی اشاره کرد.

به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی Community Edition ناتینگ فون 2a نسبت‌به مدل استاندارد، از پنل پشتی درخشان بهره می‌برد که در تاریکی می‌درخشد. همچنین، این مدل از گوشی ناتینگ والپیپرهای جدیدی دریافت خواهد کرد و بسته‌بندی آن نیز با رنگ سبز نئونی بازطراحی خواهد شد.

بخش بازاریابی ناتینگ تلاش کرده است تا تفاوت‌های نسخه‌ی Community Edition گوشی ناتینگ فون 2a با مدل استاندارد را برجسته کند. با وجود این‌که وب‌سایت ناتینگ به‌خوبی ماهیت این گوشی را مشخص کرده است، باید توجه داشت که احتمال اعمال تغییرات جزئی پیش از عرضه‌ی رسمی وجود دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم