نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ویوو Y300 پلاس رونمایی شد؛ گوشی ۲۸۵ دلاری با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

منبع
زوميت
بروزرسانی
ویوو Y300 پلاس رونمایی شد؛ گوشی ۲۸۵ دلاری با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

زومیت/ گوشی میان‌رده‌ی جدید ویوو با نمایشگر لبه‌خمیده‌ی ۱۲۰ هرتزی و بدنه‌ی ظریف معرفی شد.

ویوو گوشی میان‌رده‌ی Y300 Plus را معرفی کرد. Y300 پلاس به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، هشت گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 مجهز است و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا یک ترابایت با استفاده از کارت microSD را فراهم می‌کند.

جدیدترین گوشی ویوو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد لبه‌خمیده با وضوح +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و قابلیت پشتیبانی از لمس با انگشتان مرطوب بهره می‌برد. صفحه‌نمایش گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت میزبانی می‌کند.

در پنل پشتی ویوو Y300 پلاس، ماژول دوربین مستطیل‌شکل دیده می‌شود که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی دو مگاپیکسلی را در خود جای داده است. گوشی جدید ویوو افزون‌بر فیلتر Wedding Style Portrait، از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای حذف و بهبود کیفیت عکس بهره می‌برد.

Y300 پلاس دارای پنج فیلتر مختلف برای ثبت ویدیوها است که شامل French movie و European and American film و Japanese movie و Old movie و Silent film می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های Y300 پلاس می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Funtouch OS 14، گواهی IP54 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۴ وات اشاره کرد.

Y300 پلاس در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود. قیمت گوشی در کانفیگ پایه در بازار هند از ۲۸۵ دلار آغاز می‌شود. عرضه‌ی گوشی در سایر کشورها فعلا نامشخص است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره