نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ردمی 14C 5G در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
ردمی 14C 5G در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

ترنجی/ ردمی 14C 4G در آگوست سال جاری میلادی با تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra معرفی شد. هم‌اکنون، ردمی 14C 5G با تراشه جدیدی در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده که نسبت به مدل 4G عملکرد بسیار بهتری دارد.

ردمی 14C 5G با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ در بنچمارک Geekbench ظاهر شد 
گوشی Redmi 14C 5G در بخش تک هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ موفق به ثبت امتیاز ۹۱۷ شده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۱۸۲ را کسب کرده است. 14C 4G در این بنچمارک موفق به دریافت امیتازات ۴۱۸ (در بخش تک هسته‌ای) و ۱,۳۹۰ (در بخش چند هسته‌ای) شده بود. بنابراین انتظار داریم که نسخه 5G تجربه بسیار روان‌تر و همچنین اتصال اینترنت سریع‌تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.


داده های بنچمارک گیک‌بنچ

اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که Redmi 14C 5G به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز خواهد شد. این یک چیپست با معماری ۲+۶ هسته‌ای است. شش هسته با فرکانس ۱.۹۶ گیگاهرتز و دو هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز. لیست گیک‌بنچ تأیید می‌کند که تلفن هوشمند آینده ردمی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و با ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید.

مشخصات مورد انتظار Redmi 14C 5G
طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی نسخه تغییر نام یافته Redmi 14R 5G خواهد بود که ماه گذشته میلادی در کشور چین معرفی شده است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۸ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۴۰ پیکسل (+HD) است که حداکثر روشنایی آن در زیر نور مستقیم خورشید به ۶۰۰ نیت می‌رسد. حداکثر روشنایی این نمایشگر در حالت دستی ۴۵۰ نیت است. ردمی 14R 5G از باتری پرظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار دارد. دوربین اصلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بوده و برای دوربین ماکرو یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک ناچ قطره‌ای شکل دیده می‌شود.

ردمی 14R 5G مانند 14C 5G از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ برخوردار است. این دستگاه از حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 بهره‌مند بوده که نسبت به حافظه eMMC به‌کارگرفته شده در Redmi 14C 4G بسیار سریع‌تر است و باعث می‌شود اپلیکیشن ها با سرعت بیشتری باز شوند. Redmi 14C 5G قبلاً در میان داده های HyperOS و گواهینامه IMEI ظاهر شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است.

قیمت Redmi 14C 5G
همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که ردمی 14C 5G با قیمت ۱۰,۰۰۰ تا ۱۲,۰۰۰ روپیه (۱۱۹ تا ۱۴۲ دلار) در بازار هند عرضه شود. برای مقایسه، نسخه 4G این تلفن هوشمند با قیمت ۱۱۹ دلار در بازار جهانی عرضه شده است.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ردمی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره