نماد آخرین خبر

تبلت جدید آنر با نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتز و تراشه اسنپدراگون مخصوص گیمرها است

منبع
زوميت
بروزرسانی
تبلت جدید آنر با نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتز و تراشه اسنپدراگون مخصوص گیمرها است

زومیت/ آنر تبلت جدیدی رونمایی کرد که به پشتوانه‌ی توان سخت‌افزاری قدرتمند، گزینه‌ی مناسبی برای گیمرها خواهد بود.

آنر امروز در چین از دو گوشی‌ هوشمند X60 و X60 Pro پرده برداشت. آنر در‌کنار این دو گوشی تبلتی جدید نیز رونمایی کرد. تبلت GT Pro آنر از صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ و باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات بهره می‌برد.

صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی تبلت آنر مدل Tablet GT Pro از نوع اولد است و وضوح ۳۰۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت دارد. تبلت جدید آنر به چهار بلندگو با پشتیبانی از IMAX Enhanced نیز مجهز است.

قلب تپنده‌ی Honor Tablet GT Proاسنپدراگون 8s نسل ۳ است که آن را حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. هیت‌سینک ۴۰٬۰۰۰ میلی‌متر‌مربعی نیز در تبلت آنر تعبیه شده است که قاعدتاً باید بهره‌وری دفع حرارت را زیر شدید‌ترین فشار‌های پردازشی افزایش دهد.

از‌نظر نرم‌افزاری، آنر تبلت GT Pro به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MagicOS 8.0 و اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و از قلم Magic Pencil 3 پشتیبانی می‌کند.

Honor Tablet GT Pro در رنگ‌های مشکی و سفید و آبی عرضه می‌شود. مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳۵۰ دلار و مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴۶۵ دلار قیمت دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره