نماد آخرین خبر

بازی مرد عنکبوتی ۲ محتوای داستانی جدیدی دریافت نمی‌کند

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی مرد عنکبوتی ۲ محتوای داستانی جدیدی دریافت نمی‌کند

زومجی/ استودیو اینسامنیاک گیمز تأیید کرد که طرفدارها نباید منتظر انتشار محتوای داستانی جدیدی برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 باشند.
 
پس از مدت‌ها انتظار سرانجام سونی از راه‌یابی بازی Marvel’s Spider-Man 2 به کامپیوتر خبر داد. استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی استیشن درکنار معرفی نسخه پی‌سی مرد عنکبوتی ۲ اعلام کرد که این بازی دیگر محتوای داستانی جدیدی دریافت نخواهد کرد. این توسعه‌دهنده اطمینان داد که تمام به‌روزرسانی‌های قبلی بازی در نسخه کامپیوتر گنجانده خواهند شد.

استودیو Insomniac Games در این‌باره توضیح داد: «با اینکه انتشار هیچ محتوای داستانی جدیدی برای بازی مرد عنکبوتی ۲ برنامه‌ریزی نشده است، خرسندیم که همه محتوای انتشاریافته پیشین را به نسخه کامپیوتر می‌آوریم.» سال گذشته حمله هکری گروه باج‌افزاری Rhysida به افشای اسناد داخلی زیادی از اینسامنیاک گیمز منجر شد. اطلاعات لورفته این استودیو نشان از عرضه نسخه Game of the Year و سه بسته الحاقی رایگان برای Marvel’s Spider-Man 2 در طول سال ۲۰۲۴ داشت.

معلوم نیست که آیا انتشار بسته‌های الحاقی بیشتر برای Marvel’s Spider-Man 2 در دستور کار اینسامنیاک گیمز قرار داشته است یا خیر، اما این امکان وجود دارد که این برنامه‌ها پس از اتفاقات سال گذشته کنار گذاشته شده باشند. استودیو Insomniac تأیید کرده است که بسته الحاقی پولی Fit N’ Fresh Suit Pack در ماه اکتبر ۲۰۲۴ به‌شکل رایگان دردسترس همه کاربران قرار می‌گیرد.

بازی مرد عنکبوتی ۲ درحال‌حاضر در پلتفرم پلی استیشن 5 قابل تجربه است و در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ (۳۰ ژانویه ۲۰۲۵) در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره