نماد آخرین خبر

بازی Cronos: The New Dawn در دو دوره‌ی زمانی جریان دارد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ توسعه دهندگان استودیوی Bloober Team در مصاحبه اخیر خود با Xbox Wire جزئیات بیشتری را از داستان بازی جدید خود به نام Cronos: The New Dawn منتشر کردند.

استودیوی بلوبر تیم بلافاصله بعد از اتمام کار خود روی پروژه ریمیک بازی Silent Hill 2 که تا این لحظه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است، در جریان رویداد Xbox Partner Preview پروژه جدید خود را معرفی کرد. این بازی که Cronos: The New Dawn نام دارد، یک بازی سوم شخص و در سبک بقا است که در تریلر رونمایی آن، یک شخص زره پوش را درحال جنگیدن با هیولاهای وحشتناک مشاهده می‌کنیم.
 
حالا و براساس جزئیات جدیدی که از داستان این بازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که در این بازی با سفر در زمان سرو کار خواهیم داشت. وبسایت Gamingbolt به نقل از پادکست Xbox Wire در اینباره می‌نویسد: این بازی یک «مسیر جدید» را برای بلوبر تیم ترسیم خواهد کرد. Cronos در دو خط زمانی جریان دارد که یکی از آن‌ها در دوران لهستان کمونیستی در دهه ۱۹۸۰ و دیگری به یک دوره پساآخرالزمانی در آینده مربوط می‌شود که بعد از واقعه‌ی The Change جهان را به مخروبه‌ای تبدیل کرده است.
 

براساس توضیحاتی که در صفحه استیم این بازی درج شده است، بازیکنان با کنترل Traveler for the Collective می‌توانند از دوره‌ی پساآخرالزمانی آینده به دهه ۱۹۸۰ برگردند و طی مأموریت‌هایی برای یافتن یک سری اشخاص مهم در گذشته تلاش کنند تا با استخراج جوهره‌ی آن‌ها، بتوانند آن‌ها را به آینده بیاورند؛ این می‌تواند توضیحی برای اتفاقاتی که برای پیرزن تریلر معرفی بازی افتاد باشد. دشمنان بازی از «بازمانده‌های انسانی» به وجود آمدند و بازیکنان باید در نبرد برای زنده ماندن، سریعا تصمیم بگیرند.
 
بازی Cronos: The New Dawn برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است. پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر این بازی را دریافت خواهند کرد. همچنین استودیو Bloober Team ناشر این بازی است و احتمالا این اثر همان پروژه موسوم به Project C است که Private Division پیش از تعطیلی با عرضه‌ی آن موافقت کرده بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر