نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

انتشار آپدیت 24H2 ویندوز ۱۱ برای برخی از کاربران متوقف شد؛ ماجرا چیست؟

منبع
زوميت
بروزرسانی
انتشار آپدیت 24H2 ویندوز ۱۱ برای برخی از کاربران متوقف شد؛ ماجرا چیست؟

زومیت/ ناسازگاری در درایور نرم‌افزار موجب اختلال در نصب آخرین به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ شده است.

مایکروسافت به‌دلیل ناسازگاری نرم‌افزاری، به‌روزرسانی 24H2 ویندوز ۱۱ را متوقف و اعلام کرد که مشغول رفع ایراد درایور است؛ اما زمان مشخصی برای حل این مشکل در دست نیست.

نسخه‌ی 24H2 ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی بزرگ مایکروسافت برای کاربران ویندوز در سال جاری محسوب می‌شود. این نسخه نیز مانند آپدیت‌های قبلی چند مشکل شناخته‌شده دارد که باید قبل از نصب از آن‌ها آگاه باشید.

مشکل جدید به‌روزرسانی 24H2 که به‌تازگی کشف شده، به‌حدی جدی است که مایکروسافت مجبور شد فعلاً امکان نصب آن را برای برخی کاربران مسدود کند.

نرم‌افزاری به نام Voicemeeter، ردموندی‌ها را به قراردادن عنوان «ناسازگار» در سیستم‌هایی مجبور کرد که از این برنامه استفاده می‌کنند. به‌ عبارت ساده‌تر، کاربرانی که Voicemeeter را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اند، موقتاً امکان نصب ویندوز ۱۱ نسخه‌ی 24H2 را نخواهند داشت.

به‌گفته‌ی مایکروسافت، درایور Voicemeeter با برنامه‌ی مدیریت حافظه در آپدیت جدید ویندوز ۱۱ ناسازگار است و به نمایش صفحه آبی مرگ هنگام استفاده از این نرم‌افزار منجر می‌شود. بنابراین، مایکروسافت در اینجا مقصر نیست.

شرکت VB-Audio، توسعه‌دهنده‌ی Voicemeeter، مشغول حل مسئله است؛ اما هنوز مشخص نیست که چقدر زمان نیاز دارد تا به نتیجه برسد.

چنانچه مشمول ناسازگاری گفته‌شده می‌شوید، استفاده از روش‌های جایگزین برای نصب آپدیت 24H2، بهترین تجربه‌ی ویندوز ۱۱ را برای شما فراهم نخواهد کرد. از یک طرف، ممکن است با خطای صفحه‌ی آبی روبه‌رو شوید و از طرف دیگر، نخواهید توانست از Voicemeeter استفاده کنید. مایکروسافت توصیه می‌کند تا زمانی‌که این مشکل حل نشده، کامپیوتر خود را به جدیدترین به‌روزرسانی ارتقا ندهید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر