نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصویر ماکت منتسب به آیفون SE 4 فاش شد؛ شاید یک مدل پلاس هم عرضه شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
تصویر ماکت منتسب به آیفون SE 4 فاش شد؛ شاید یک مدل پلاس هم عرضه شود

دیجیاتو/ آیفون SE 4 ممکن است در نسخه «پلاس» هم روانه بازار شود.

منبعی آگاه به‌تازگی تصاویری از ماکت‌های آیفون SE 4 را نمایش داده است که نشان می‌دهد این دستگاه از حیث طراحی شباهت زیادی با آیفون ۱۴ دارد. همچنین این منبع آگاه تصاویر ماکت نسخه پلاس آیفون SE 4 را نیز به‌ نمایش گذاشته است.

این اطلاعات و تصاویر را وبلاگ ژاپنی Macotakara به اشتراک گذاشته و صحت آن‌ها هنوز تأیید نشده اما شاید بتوانند تصویر دقیق‌تری از آیفون ارزان‌قیمت اپل را به ما ارائه دهند. پیش‌ازاین گفته شده بود آیفون SE 4 روی شاسی آیفون ۱۴ ساخته می‌شود؛ بنابراین شباهت این دو دستگاه نباید شگفت‌زده‌تان کند.

آیفون SE 4 ممکن است نسخه پلاس نیز داشته باشد

در تصویر ماکت آیفون SE 4 می‌توانیم ببینیم این دستگاه به یک دوربین تکی در پشت مجهز شده که شایعات منتشرشده درمورد آن را تأیید می‌کند. همچنین در لبه کناری گوشی می‌توان دکمه بی‌صداکردن و در قسمت بالایی نمایشگر نیز ناچ بخش Face ID را مشاهده کرد.

ابعاد این ماکت ۱۴۶.۷ میلی‌متر در ۷۱.۵ میلی‌متر در ۷.۸ میلی‌متر است که دقیقاً مشابه ابعاد آیفون ۱۴ است. البته به نظر می‌رسد دکمه بی‌صداکردن اندکی از دکمه مشابه در آیفون ۱۴ کوچک‌تر است اما سایر دکمه‌ها دقیقاً هم‌اندازه‌اند.

اما نکته جالب‌توجه این‌جاست که این منبع آگاه ژاپنی اعلام کرده اپل روی توسعه نسخه پلاس آیفون SE 4 نیز کار می‌کند. به گفته این منبع آگاه، سایز نسخه پلاس آیفون SE دقیقاً مشابه آیفون ۱۴ پلاس خواهد بود و اگر اپل درنهایت قصد عرضه چنین دستگاهی را داشته باشد، احتمالاً باید آن را به نمایشگر ۶.۷ اینچی مجهز کند.

البته باتوجه‌به اینکه اپل هم‌اکنون چهار مدل آیفون در اندازه‌های مختلف روانه بازار می‌کند، بعید به‌ نظر می‌رسد بخواهد با عرضه نسخه پلاس از آیفون اس‌ای فروش خوب سری آیفون ۱۶ را تحت‌تأثیر قرار دهد. این منبع آگاه در آخر گفته اپل هنوز درمورد طراحی نهایی و افزایش تعداد مدل‌ها تصمیم‌گیری نکرده و احتمال اینکه فقط یک مدل آیفون SE روانه بازار شود زیاد است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره