نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ردمی ظاهراً از ساخت یک گوشی پرچم‌دار جمع‌وجور صرف‌ نظر کرده است

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ردمی ظاهراً از ساخت یک گوشی پرچم‌دار جمع‌وجور صرف‌ نظر کرده است

دیجیاتو/ هنوز مشخص نیست که چرا ردمی از ساخت چنین دستگاهی منصرف شده است.

اوایل ماه جاری میلادی، گزارش‌هایی منتشر شد و حاکی از آن بود که ردمی احتمالاً به‌عنوان بخشی از سری آینده K80 روی توسعه گوشی هوشمند پرچم‌دار جمع‌وجوری کار می‌کند. شایعه شده بود این دستگاه باوجود اندازه نسبتاً کوچک، تراشه دایمنسیتی 9400 یا اسنپدراگون 8 الیت، صفحه‌نمایش 6.3 اینچی و باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی دارد. اما ظاهراً ردمی در تولید این گوشی و استراتژی خود تغییراتی خواهد داد.

به گزارش گیزموچاینا، ظاهراً ایده ساخت چنین دستگاهی در مراحل برنامه‌ریزی باقی ماند و گوشی هرگز برای تولید تأیید نشد. منبع آگاه چینی با نام Digital Chat Station امروز در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد این شرکت تصمیم گرفته گوشی با «صفحه‌نمایش کوچک» تولید نکند.

این خبر می‌تواند علاقه‌مندان را ناامید کند؛ زیرا گوشی‌های پرچم‌دار جمع‌وجور بسیار محدودند. برای مثال، شرکت ویوو گوشی X200 Pro Mini را به خط تولید پرچم‌دار خود معرفی کرده است و بیشتر ویژگی‌های برتر خواهر و برادر Pro خود را به‌شکلی فشرده‌تر ارائه می‌کند.

فارغ از موضوع گوشی‌های جمع‌وجور، انتظار می‌رود ردمی به‌زودی K80 و K80 Pro را در چین معرفی کند.

مشخصات احتمالی ردمی K80 و K80 Pro
طبق گزارش‌های قبلی، Redmi K80 Pro از پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 8 الیت بهره می‌برد.

K80 پرو همچنین ممکن است یک باتری سیلیکونی عظیم 6000 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل دارد.

درمورد مدل K80 معمولی، ظاهراً تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 6500 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

در پنل پشتی، احتمالاً هر 2 مدل ردمی K80 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌عنوان بخشی از تنظیمات دوربین سه‌گانه بهره ببرند. گفته می‌شود حتی نسخه استاندارد نیز لنز تله‌فوتو دارد اما دوربین تله‌فوتو در مدل Pro دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری است که نسبت به زوم 2 برابری K70 پرو بهبود یافته است. علاوه‌براین، انتظار می‌رود هر 2 گوشی دارای استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر گرد، غبار و آب باشد.


سری ردمی K80 احتمالاً صفحه‌نمایش 6.67 اینچی 2K با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز از TCL Huaxing Optoelectronics دارد که از نمایشگر ارتقایافته C9 استفاده می‌کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره