
در بازی Resident Evil Requiem باید از هوش خود برای مبارزه با باسها استفاده کنید

گیم فا/ در Resident Evil Requiem، دیگر خبری از نبردهای خونین همراه با گانپلی سنگین نیست و اینبار، بازیکن باید با تکیه بر هوش و البته کاوش در محیط، به شکست باسفایتها بپردازد.
تلاش توسعه دهندگان برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان وفادار فرنچایز Resident Evil با عنوان Requiem، منجر به ایجاد تغییراتی در اسکلتبندی گیمپلی این اثر شده که شاید بتوان آن را در «کاهش اکشنهای بیحد و مرز و پررنگ کردن فاز وحشت بقا» خلاصه کرد. در همین راستا، کوشی ناکانیشی (Koshi Nakanishi) کارگردان Requiem در مصاحبهای با وبسایت Automation Media بیان کرده که نبرد با باسفایتهای این بازی، مانند Resident Evil 4 Remake خونین و متمرکز بر گانپلی سنگین نخواهد بود و بیشتر روی برنامهریزی، خلاقیت در طراحی تاکتیکهای مختلف و البته، تلاش برای کاوش محیط اطراف برای غلبه بر تهدیدات مختلف خواهد بود؛ ناکانیشی اضافه کرد:
سبک Requiem بیشتر شبیه Resident Evil 1 و ۲ است و بازیکنان، باید با با استفاده از هوش خود بر باسفایتها غلبه کنند.
به گفته کارگردان بازی، گریس اشکرفت که شخصیت قابل کنترل Requiem است، به کمک تجربیاتی که در طول روایت داستان کسب میکند، در مبارزات و نحوه برخورد با انواع سناریوهای مختلف رشد میکند و برای پلیر، تبدیل به یک شخصیت قابل تکیه خواهد شد.