کارگردان هنری سابق Halo از دلایل جدایی خود و وضعیت بد Halo Studios میگوید

گیم فا/ گلن ایسرائل، یکی از سازندگان قدیمی و باتجربه سری Halo، از طریق چندین پست پیرامون شغل سابق خود، دلایل جداییاش از تیم Halo و وضعیت بد استودیو را شرح داد.
ایسرائل در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۵ اعلام کرد به دلایلی که نمیتواند آنها را شرح دهد، پس از ۱۷ سال کار کردن روی فرنچایز Halo، از تیم سازنده جدا شده است. با این حال، او چندین قانون مختلف در رابطه با فضای کاری به اشتراک گذاشت که به نظر میرسد غیرمستقیم شرایط Halo Studios و دلایل ترک او را توصیف میکند.
او در پست اخیر خود گفت اگر مدیر یا رئیسی دارید که شرایط را «آنچنان برای شما سخت کرده تا شغل خود را رها کنید»، این در حقیقت نوعی «اخراج غیرقانونی» است و باید با آن برخورد شود. ایسرائل سپس گفت در زمانی مناسب که امنیت شغلیاش در خطر نباشد، جزئیات بیشتری از شرایط کاری استودیوی Halo به اشتراک خواهد گذاشت.