logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

آمیتا باچان دستیار صوتی هندی‌ها می‌شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آمیتا باچان دستیار صوتی هندی‌ها می‌شود

ترنجي/ صداي آميتا باچان براي الکسا در هند استفاده خواهد شد.

آمازون از همکاري با اين ستاره ۷۷ ساله باليوودي خبر داده است که صداي او را به دستيار ديجيتال آمازون مي آورد و او را به عنوان اولين صداي مشهور هندي در الکسا تبديل مي کند. جالب است نه؟ از دستيار صوتي خود سوال بپرسيد و با صداي آميتا باچان پاسخ بشنويد.

مهارت آميتا باچان Alexa جوک، آب و هوا، مشاوره، شياري (شعر اردو)، نقل قول هاي انگيزشي و موارد ديگر را ارائه مي دهد. اين برنامه قرار است در سال ۲۰۲۱ به عنوان يک تجربه پولي به بازار عرضه شود، اما آمازون مي گويد شما مي توانيد با گفتن اين جمله در هر دستگاه مجهز به الکسا، طعم آنچه را که به نظر مي رسد، مزه کنيد: “الکسا، سلام به آقاي آميتاب باچان”.

باچان در بيانيه اي از طريق پست گفت: «فناوري هميشه به من فرصتي داده تا خودم را با فرم جديد سازگار کنم. چه در فيلم ها، برنامه هاي تلويزيوني، پادکست ها و هم اکنون، من از ايجاد اين تجربه صوتي در همکاري با آمازون و الکسا هيجان زده هستم. با استفاده از فناوري صوتي، ما در حال ساخت چيزي هستيم تا بتوانيم با مخاطبان و افراد خيرخواهانه من ارتباط موثرتري برقرار کنيم.»

الکساي آمازون هند، پونيش کومار، رهبر تجربه کاربري افزود: «صداي آقاي باچان براي هر هندي که با باليوود بزرگ شده واقعا به ياد ماندني است. اين ترکيب براي ايجاد لذت بيشتر و ساده سازي زندگي مشتريان ، يک زمين عالي ارائه مي دهد. ما هيجان زده هستيم که مي بينيم مشتري هاي ما وقتي از الکسا استفاده مي کنند و صداي او را مي شنوند چگونه پاسخ مي دهند.»
 
باچان اولين سلبريتي هندي است که صداي خود را به الکسا وام مي دهد، اما او به ساموئل ال جکسون پيوست که در سپتامبر سال گذشته به عنوان اولين صداي مشهور الکسا اعلام شد. صداي جکسون الکسا فقط با انگليسي (ايالات متحده) در دسترس است، مواظب باشيد. اعلام آمازون نشان مي دهد صداي الکسا باچان به هند محدود خواهد شد و نسخه اوليه نمايش نشان مي دهد که او به زبان هندي صحبت خواهد کرد. مشخص نيست که آيا باچان به انگليسي نيز صحبت خواهد کرد يا خير.

الکسا در دستگاه هاي Amazon Echo ، Fire TV Stick و بسياري از تلفن هاي شخص ثالث ، بلندگوهاي بلوتوث ، هدفون ، ساعت و تلويزيون در دسترس است. همچنين از طريق برنامه الکسا يا برنامه آمازون در اندرويد در دسترس است.

نظر شما درباره اين همکاري باچان با الکسا چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم