نماد آخرین خبر

از رابط کاربری پلی استیشن 5 به‌زودی رونمایی می‌شود

منبع
زومجي
بروزرسانی
از رابط کاربری پلی استیشن 5 به‌زودی رونمایی می‌شود

زومجي/ پس از مشخص شدن تاريخ دقيق عرضه و همچنين قيمت نهايي پلي ‌استيشن 5، جيم رايان، مدير پلي‌استيشن، اعلام کرد به‌زودي از رابط کاربري اين کنسول نيز رونمايي مي‌شود.
   
هرچه به روزهاي پاياني سال ميلادي نزديک مي‌شويم، تب‌وتاب و هيجان بين اهالي صنعت بازي‌هاي ويديويي به اوج خود مي‌رسد. سوني با پلي ‌استيشن 5 و مايکروسافت با دو کنسول ايکس ‌باکس سري ايکس و ايکس ‌باکس سري اس خود در حال آماده‌سازي براي شروع رقابتي هيجان‌انگيز در نسل نهم کنسول‌ها هستند.

پس از اينکه مايکروسافت با انتشار پستي در توييتر از تاريخ عرضه و قيمت نهايي دو کنسول خود رونمايي کرد، سوني نيز به‌‌تازگي با برگزاري رويداد مخصوص پلي‌استيشن 5، پس از نمايش تعدادي از بازي‌هاي آن بالاخره برچسب قيمت و تاريخ عرضه کنسول خود را اعلام کرد.

در حاليکه تقريبا تمام اطلاعات مهم از کنسول پلي‌استيشن 5 مشخص شده، بسياري اما مدت‌ها است که منتظر رونمايي و نمايش رابط کاربري جديد سوني براي اين کنسول هستند. اگر زومجي را دنبال کرده باشيد، احتمالا در جريان هستيد که مت مک‌لورين، معاون بخش طراحي UX سوني، چندي پيش نويد يک رابط کاربري کاملا جديد و انقلابي براي کنسول پلي‌استيشن 5 را به‌ علاقه‌مندان داد.

حال اما در جديدترين اخبار بازي، جيم رايان، مدير پلي‌استيشن، در تازه‌ترين مصاحبه خود به اين موضوع نيز اشاره و اعلام کرد که رابط کاربري PS5 به‌زودي و در موقع خود رونمايي مي‌شود. «ما هنوز هيچ تجربه کاربري از پلي‌استيشن 5 را به‌نمايش نگذاشته‌ايم، اما موارد بسيار جالبي براي معرفي وجود دارند.»

حال بايد منتظر ماند و ديد در کمتر از دو ماه مانده به زمان عرضه کنسول پلي‌استيشن 5، سوني بالاخره چه زماني از رابط کاربري کنسول نسل بعد خود رونمايي مي‌کند. شما هم لطفا نظرات و پيش‌بيني‌هاي خود در اين زمينه را با ما نيز به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره