logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تفاوت بزرگ دو مدل آیفون جدید مشخص شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
تفاوت بزرگ دو مدل آیفون جدید مشخص شد

سخت افزار/ با توجه به رونمايي اخير Google Pixel 5، همه نگاه‌ها به سوي آيفون 12 اپل دوخته شده که به احتمال زياد در 13 اکتبر رونمايي مي‌شود. اما به تازگي اخباري مبني بر تنها تفاوت بزرگ دو مدل آيفون مخصوصا دوربين iPhone 12 Pro Max منتشر شده که پرداختن به آن خالي از لطف نيست. با سخت افزار مگ همراه باشيد.

طبق گزارشي که اخيراً منتشر شده، اپل در اين ماه از پنج مدل گوشي رونمايي مي‌کند که شامل يک نسخه اصلي است. انتظار مي‌رود آيفون 12 پرو مکس پرچمدار اصلي اپل براي امسال باشد که نشان مي‌دهد در بيش از اندازه صفحه نمايش، وزن و ظرفيت باتري نسبت به مدل پرو تفاوت خواهد داشت.

در حال حاضر مشخص نيست که چه چيزي اين دو مدل را از يکديگر متمايز مي‌کند، اما ممکن است آخرين توئيت راس يانگ (مسئول صفحه نمايش اول) پاسخ‌هايي داشته باشد.


سنسور اصلي آيفون 11 پرو مکس 1.4 ميکرون است و به عبارت ساده‌تر، هرچه اين رقم بزرگتر باشد، اندازه پيکسل نيز بزرگتر است. يک پيکسل بزرگ معمولاً منجر به عکس‌هاي بهتر مي‌شود (به خصوص در محيط‌هاي کم نور) زيرا قادر است اطلاعات بيشتري نسبت به يک سنسور با پيکسل‌هاي کوچک جمع آوري کند.

پيش از اين شنيده بوديم که آيفون 12 داراي سنسورهاي 12 مگاپيکسلي بزرگتري نسبت به آيفون 11 است تا کيفيت تصوير را بهبود ببخشد. يانگ با ادعا اينکه آيفون 12 پرو مکس از سنسور 1.7 ميکرومتر برخوردار است تلويحا بيان کرده که اين امر مي‌تواند عملکرد دوربين را (به ويژه در شب) بهبود ببخشد.


علاوه بر اين، همانطور که قبلا شايعه شده بود، فقط آيفون 12 پرو مکس از فناوري جديد تثبيت کننده تغيير سنسور برخوردار است. ظاهراً اين امر باعث ايجاد لرزش تصوير در لنز فوق العاده وايد در آيفون 12 پرو مکس مي‌شود.

همچنين انتظار مي‌رود که اين گوشي از يک ماژول جديد براي لنزهاي با زاويه ديد گسترده به نام 7P بهره ببرد. ظاهراً اين سنسور داراي يک سنسور 1.9 ″ خواهد بود که از واحد 1 / 3.6 iPhone آيفون 11 پرو مکس بالاتر است.

گويا قيمت آيفون 12 پرو از  1049 دلار آغاز مي‌شود و قيمت پايه Pro Max نيز 1194 دلار است.

يانگ در ادامه تأکيد مي‌کند که مدل جديد آيفون SE 2020 در سال 2021 رونمايي نخواهد شد

به گفته وي جانشين آيفون SE 2020 داراي صفحه نمايش LCD بزرگتر 6.06 اينچي، توانايي اتصال 5G و سيستم دوربين دوگانه آيفون 11 خواهد بود.

و در آخر اينکه، آيفون 13 پرو و ​​پرو مکس همچنين مي توانند اولين آيفون‌هايي با نمايشگرهاي Touch ID و ProMotion يکپارچه با نرخ تازه سازي تطبيقي ​​باشند، همانطور که در Samsung Galaxy Note 20 Ultra شاهد آن بوديم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر