نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اگر آیفون یا آیپد دارید این مطلب را از دست ندهید

منبع
جي اس ام
بروزرسانی
اگر آیفون یا آیپد دارید این مطلب را از دست ندهید

جي اس ام/ همان طور که مطمئنا تا به حال در جريان قرار گرفته‌ايد، اپل در نظر دارد تا در تاريخ سيزدهم اکتبر مصادف با بيست و دوم مهر ماه رويدادي را به صورت آنلاين برگزار کرده و در خلال آن، از محصولات جديد خود از جمله خانواده آيفون 12 و اير تگ‌ها (احتمالا) رونمايي کند.

اما اين رويداد در سال جاري ميلادي و بر خلاف سنت گذشته کوپرتينويي‌ها، با يک اتفاق جذاب و البته هيجان انگيز براي دارندگان آيفون يا آيپد همراه است.

براي آن که اين اتفاق را تجره کنيد، کافي است با آيفون يا آيپد خود به صفحه رويدادهاي اپل مراجعه کنيد. اگر به صفحه مربوطه برويد، تصويري را در مرکز صفحه نمايش مشاهده مي‌کنيد که با يک لينک آبي رنگ براي اضافه کردن اين رويداد به اپليکيشن تقويم همراه است. اما اگر روي آيکون اپل که داخل دايره‌هاي نارنجي و آبي رنگ است ضربه بزنيد، به نمايشگر واقعيت افزوده اپل هدايت خواهيد شد که بر اساس سرعت اينترنت‌تان، بايد کمي منتظر بمانيد تا لود شود. حال لوگوي اين رويداد را مجددا در صفحه خود مشاهده مي‌کنيد که بايد روي آن ضربه بزنيد.

حالا مجموعه‌اي از دايره‌ها را در صفحه مشاهده خواهيد کرد که عبارت 10.13 هم در مرکز آن وجود داشته و تاريخ سيزدهم اکتبر، يعني موعد رويداد آينده اپل را ياد آورد مي‌شود. حالا با چرخش و حرکت در محوطه، مي‌توانيد اطراف اين پديده مجازي حرکت کرده و آن را از زواياي مختلف مشاهده کنيد.


 

در حالي که اين پديده فوق‌العاده جذاب و هيجان انگيز است، اما متأسفانه هيچ گونه اطلاعاتي در مورد محصولات معرفي شده در رويداد سيزدهم اکتبر در اختيارمان نمي‌گذارد. اما به لطف شايعاتي که از مدت‌ها پيش در رسانه‌هاي خبري مطرح شده، ما مي‌دانيم که در اين کنفرانس مجازي، خانواده آيفون 12 به عنوان گل سرسبد اين رويداد خودنمايي خواهد کرد.

البته حرف و حديث‌هايي پيرامون معرفي اير تگ و ايرپادز استوديو نيز از گوشه و کنار به گوش مي‌رسد که براي مشخص شدن واقعيت اين امر، بايد شش روز ديگر منتظر بمانيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره