برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامسونگ گلکسی A02s در Geekbench دیده شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ گفته مي شود سامسونگ در حال کار براي ارايه يک گوشي هوشمند جديد در سطح اقتصادي است که به آن سامسونگ گلکسي A02s مي گويند. سامسونگ Galaxy A02s چندي پيش تأييد شد، با مجوزي از وب سايت گواهي بلوتوث SIG که در آن ديده شد. سامسونگ گلکسي A02s با ۳ گيگابايت حافظه رم و Snapdragon 450 ديده شد.

امروز، ما توانسته ايم سامسونگ Galaxy A02s را در وب سايت پايگاه داده Geekbench مشاهده کنيم، که به ما مي فهماند که برخي از مشخصات و ويژگي هاي آن چيست. به مشخصات و ويژگي هاي Samsung Galaxy A02s که توسط وب سايت پايگاه داده Geekbench فاش شده است.

همانطور که در تصوير پايگاه داده Geekbench ديده مي شود، سامسونگ Galaxy A02s (با شماره مدل Samsung SM-A025G) توانسته است در آزمون تک هسته اي امتياز 756 و در آزمون چند هسته اي 3934 امتياز کسب کند.

علاوه بر اين، ليست Geekbench براي سامسونگ Galaxy A02s تأييد مي کند که دستگاه سيستم عامل Android 10 را ارايه مي کند. سرانجام، ما توانستيم مدل ۳ گيگابايتي رم دستگاه را مشاهده کنيم. با اين وجود، مدل هاي حافظه رم بيشتري از دستگاه وجود دارد، اما تاکنون نتوانسته ايم آنها را در هيچ کجا شناسايي کنيم.

با ورود به پردازنده، در ليست Geekbench مشخصاً مشخص نشده است که سامسونگ Galaxy A02s از چه پردازنده اي استفاده خواهد کرد، اما براساس GPU مي توان فرض کرد که سامسونگ Galaxy A02s توسط تراشه هشت هسته اي کوالکام Snapdragon 450 مجهز خواهد شد. پردازنده در زير تصوير کد منبع (سورس کد) براي مرجع شما آورده شده است:

از هم اکنون، اين تقريباً تمام جزئياتي است که ما قادر به جمع آوري Galaxy A02 هاي آينده هستيم، اما مطمئناً در روزهاي آينده با نزديک شدن به تاريخ معرفي، اطلاعات بيشتري را در همين زمينه دريافت خواهيم کرد.

نظر شما چيست؟ اين گوشي اقتصادي سامسونگ به نظر شما مناسب است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره