logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اطلاعیه‌ سراسری سامسونگ برای کاربران گوشی های گلکسی در سراسر دنیا

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
اطلاعیه‌ سراسری سامسونگ برای کاربران گوشی های گلکسی در سراسر دنیا

گجت نیوز/ سامسونگ با انتشار اطلاعیه‌ای، از کاربران گوشی های خود در سراسر دنیا خواسته که در مکان‌هایی با آنتن دهی ضعیف، اینترنت موبایل را خاموش کنند.
 
در جدیدترین اخبار تکنولوژی، سامسونگ از شناسایی یک اختلال سیگنال گسترده در موبایل‌های خود خبر داده که می‌تواند باتری گوشی را به‌سادگی تخلیه کند. در همین راستا، سامسونگ از کاربران گوشی های خود خواسته در صورت کاهش سیگنال و عدم نیاز به اینترنت همراه، حتما این قابلیت گوشی را در حالت خاموش قرار دهند.

اینترنت گوشی سامسونگ را در موقعیت‌هایی با آنتن دهی ضعیف خاموش کنید
سامسونگ در توضیح این مشکل اعلام کرده که در استفاده‌های طولانی از گوشی در محیط‌هایی با آنتن‌دهی ضعیف، احتمال دارد دستگاه انرژی بیشتری از باتری برای برقراری اتصال با شبکه اینترنت، صرف کند. این موضوع سبب می‌شود تا در مکان‌هایی که سیگنال ضعیف است، انرژی باتری با سرعت بیشتری تخلیه شود.


سامسونگ توصیه می‌کند که اگر در چنین شرایطی هستید و نیازی به اینترنت همراه ندارید، بهتر است برای حفظ شارژ دستگاه، قابلیت اینترنت موبایل را در حالت خاموش قرار دهید.



این شرکت همچنین یک ابزار صرفه‌جویی در مصرف انرژی ارائه کرده که با غیر فعال کردن برخی از موارد غیر ضروری، مانند اپلیکیشن‌ها، سبب افزایش طول عمر باتری می‌شود.

کاربران گوشی های سامسونگ جهت فعال کردن ویژگی صرفه‌جویی در انرژی باید با مراجعه به تنظیمات گوشی، بخش باتری و مراقبت از دستگاه را انتخاب کرده، سپس وارد بخش گزینه‌های باتری شده و در اینجا گزینه صرفه‌جویی در انرژی را در حالت فعال قرار دهند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره