logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

یوتیوب همستر کامبت رسما فارسی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نیوز/ در تازه‌ترین اخبار راجع به بازی تلگرامی Hamster Kombat، مطلع شدیم که کانال یوتیوب همستر کامبت برای ایرانیان فارسی شده است.
 
بازی تلگرامی همستر کامبت که این روزها ترند شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی شده، امروز مورخ 25 خرداد 1403 در بازار پیش از عرضه صرافی Gate.io قیمت گذاری شد و نشان داد که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. همزمان با انتشار این خبر، کانال رسمی این بازی در تلگرام خبر از گسترده‌تر شدن جامعه کاربران داد و از 150 میلیون کاربری که تا امروز همراه همستر بودند، تشکر و قدردانی کرد.

ماجرای فارسی شدن یوتیوب همستر کامبت چیست؟
در خبری تازه، یوتیوب بازی همستر کامبت رسما فارسی شده است! تیم توسعه‌دهنده بازی همستر کمبات در شبکه‌های اجتماعی مختلفی فعالیت دارند؛ اما یوتیوب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آنها تا به امروز، ویدیوهای مهمی منتشر کرده که به افزایش آگاهی کاربران منجر شده است. متاسفانه تماشای ویدیوهای این بازی در یوتیوب منوط به این بود که ترجمه شوند و در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرند.


حالا تیم اجرایی این پروژه فوق‌العاده بزرگ خبر از فارسی شدن ویدیوها برای ایرانیان داده‌اند. این اقدام مثبت به احتمال زیاد به‌علت افزایش شدید تعداد کاربران ایرانی بوده است. حالا می‌توانید با ورود به کانال یوتیوب همستر کامبت از گزینه دوبله فارسی بهره‌مند شوید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره