logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بزرگداشت المپیک پاریس 2024 به روش سامسونگ!

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
بزرگداشت المپیک پاریس 2024 به روش سامسونگ!

دیجی رو/ سامسونگ به عنوان حامی قدیمی و سنتی بازی‌های المپیک، امسال نیز مجموعه‌ای از محصولات یادگاری را برای همراهی طرفداران با این رویداد مهیج تدارک دیده است. اولین سری از این محصولات هم اکنون در فرانسه، میزبان بازی‌های تابستانی 2024، عرضه شده‌اند. این مجموعه شامل طیف وسیعی از لوازم جانبی از جمله قاب‌های محافظ، بندهای گردنی، پاوربانک و موارد دیگر می‌شود که شور و هیجان المپیک را به گوشی‌های هوشمند کاربران می‌آورند.

خبر خوش برای طرفداران سامسونگ این است که قاب‌های محافظ این مجموعه برای بیش از 50 مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت از جمله گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی اس 24 اولترا، گلکسی اس 24 پلاس، گلکسی اس 24، گلکسی اس 23 FE، گلکسی A55 فایو جی، گلکسی A35 فایو جی، گلکسی A25 فایو جی، گلکسی A15 نسخه‌های 4G و 5G و گلکسی A05s طراحی شده‌اند. این قاب‌ها با لوگوی بازی‌های پاریس 2024 و طرح‌های خلاقانه دیگر تزئین شده‌اند تا در کنار همراهی با المپیک، جلوه‌ای خاص به گوشی هوشمند علاقه‌مندان ورزش ببخشند.



مجموعه لوازم جانبی سامسونگ برای المپیک پاریس 2024 فراتر از قاب‌های محافظ است. در این مجموعه، یک کیف ضدآب نیز وجود دارد که از گوشی شما در برابر باران، گرد و غبار و سایر عوامل محیطی محافظت می‌کند. بندهای گردنی نیز برای آویزان کردن راحت کیف یا گوشی از گردن در نظر گرفته شده‌اند. همچنین، با توجه به حجم بالای عکاسی، فیلم‌برداری و به اشتراک‌گذاری لحظات مهیج در شبکه‌های اجتماعی، یک پاوربانک قدرتمند نیز در این مجموعه گنجانده شده است تا خیال تماشاگران المپیک را از بابت تمام شدن شارژ گوشی در طول روز آسوده کند.



در حال حاضر، به نظر می‌رسد این مجموعه لوازم جانبی تنها در کشور فرانسه در دسترس هستند. با این حال، با نزدیک شدن به روز افتتاحیه بازی‌ها، انتظار می‌رود فروش این محصولات به سایر نقاط جهان نیز گسترش یابد. برای مشاهده لیست کامل این لوازم جانبی می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ فرانسه مراجعه کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره