logo

نسخه کامپیوتر Frostpunk 2 با تاخیر منتشر می شود

منبع
زومجي
بروزرسانی
نسخه کامپیوتر Frostpunk 2 با تاخیر منتشر می شود

زومجی/ استودیو سازنده بازی Frostpunk 2 به طرفداران این بازی اعلام کرد که نسخه نهایی بازی با تأخیر و در زمان دیگری عرضه می‌شود.
  
حدود یک هفته قبل از زمان اعلام شده برای عرضه بازی Frostpunk 2 روی کامپیوتر، استودیو Bit 11 انتشار این بازی را به تاریخ ۲۹ شهریور موکول کرد. تیم توسعه‌دهنده این بازی در قالب یک کامیونیتی پست در پلتفرم استیم، از هواداران این بازی برای ارسال بازخوردهایشان روی نسخه بتای بازی تشکر و اعلام کرد که موارد زیادی باقی مانده تا به نسخه نهایی بازی اضافه شود.

آن‌ها در این پست نوشتند: «باتوجه‌به نتایج نظرسنجی که از شما دریافت کردیم، میانگین امتیاز شما به نسخه بتا نمره ۸ از ۱۰ بود و ما خیلی زیاد از این بابت سپاسگزاریم؛ اما بدانید که نسخه بتا، تنها بخش کوچکی از کارهایی است که در حال انجام است و هنوز مشغول رشد و توسعه بازی هستیم.

با اینکه فهرست کارهایی که باید انجام دهیم پر است اما انتشار نسخه بتا فرصتی بود تا حرف شما را بشنویم و بفهمیم که شما از چه چیزهایی لذت بردید و چه چیزهایی نظرتان را جلب نکرده. این موضوع به ما اجازه داد تا فهرست کارهایمان را بهتر اولویت‌بندی کنیم و ویژگی‌هایی که داشتیم روی آن‌ها کار می‌کردیم و شما بیشتر از آن‌ها لذت می‌برید را به ابتدای صف منتقل کنیم.»

در ادامه این مطلب، توسعه‌دهندگان این استودیو اعلام کردند ویژگی‌هایی که باید به نسخه نهایی بازی اضافه شود نیاز به وقت بیشتری دارد و تیم توسعه‌دهنده باور دارد که هواداران بازی لیاقت این را دارند که تمام ویژگی‌های جذاب بازی را در روز اول انتشار تجربه کنند و نه در قالب یک بسته الحاقی که پس از عرضه بازی منتشر شود.

۳۰ سال پس از جریان نسخه اول بازی که جهان درگیر یک اتفاق مصیب‌بار شد و در نتیجه آن یک سرما و زمستان ابدی بر دنیای بازی حاکم شد، در نسخه دوم بازی شاهد آن هستیم که شهر همچنان به تلاش برای بقا ادامه می‌دهد؛ هرچند طبیعت انسان تغییر نمی‌کند و پس از مدتی جناح‌های مختلفی شکل می‌گیرند که با هل دادن جامعه به جهت‌های مختلف، سعی می‌کنند تا آن را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنند. وظیفه شما به‌عنوان مباشر این شهر این است که همین جناح‌های مختلف را مدیریت کنید.

بازی Frostpunk 2 نسبت به نسخه اول به مراتب عنوان بزرگ‌تری است؛ برای مثال، زمان این بازی به‌جای روز و ساعت در مقیاس هفتگی و ماهانه جلو می‌رود و بازیکنان اکنون می‌توانند در تمام نواحی نقشه به ساخت و ساز ساختمان‌هایی با کاربردهای مختلف بپردازند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره