نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان در راه است

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان در راه است

گجت نیوز/ گوشی منعطف آنر مجیک V3 برای رقابت با گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در را هاست. Honor Magic V3، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان لقب خواهد گرفت.

کمپانی آنر با رونمایی از آنر مجیک V2 در جولای سال گذشته، لقب باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان را از آن خود کرد. ضخامت 9.9 میلی‌متری این گوشی در حالت تاشده، رقیبان را به چالش کشید و حالا خبرها حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد با آنر مجیک V3، بار دیگر مرزهای ضخامت گوشی‌های منعطف را جابجا کند.

همه‌چیز باریک و زیبا به سبک آنر مجیک V3
اگرچه این برند چینی هنوز جزئیات رسمی Magic V3 را فاش نکرده، اما زمزمه‌هایی در فضای مجازی به گوش می‌رسد. یک منبع موثق در XDA مدعی شده که این گوشی جدید، باریک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود؛ هرچند هنوز هم ضخامت آن به زیر 9 میلی‌متر نخواهد رسید. با این حساب، می‌توان انتظار داشت که Magic V3 ضخامتی بین 9 تا 9.98 میلی‌متر داشته باشد.


به‌گفته همین منبع، گوشی آنر از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد و از شبکه‌های 5.5G و اتصال ماهواره‌ای در چین پشتیبانی می‌کند. وزن این گوشی بین 220 تا 229 گرم تخمین زده می‌شود و باتری آن ظرفیتی بین 5000 تا 5990 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که Magic V3 از قابلیت شارژ سیمی 66 وات پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، Honor برای این گوشی جدید، یک دوربین 50 مگاپیکسلی با نام چشم عقاب و یک درگاه USB Type-C فوق‌العاده باریک در نظر گرفته است.

شایعات قبلی از عرضه آنر مجیک V3 در ماه جولای خبر می‌دادند و با توجه به آغاز کمپین تبلیغاتی این برند از امروز، به نظر می‌رسد این تاریخ صحت دارد. آنر با این محصول جدید بار دیگر قصد دارد نظرها را به خود جلب کند و عنوان نازک‌ترین گوشی تاشوی جهان را برای مدتی دیگر از آن خود کند. به‌زودی با اطلاعات بیشتری از این محصول باز خواهیم گشت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره