نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر رسمی گوشی قدرتمند ردمجیک 9s Pro در آستانه رونمایی منتشر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ تصاویر رسمی جدیدترین گوشی نوبیا، رنگ‌بندی و تغییرات عمده‌ی آن را به‌نمایش می‌گذارند.
 
نوبیا مدتی پیش اعلام کرد که گوشی ردمجیک 9s Pro در آستانه‌ی رونمایی قرار دارد و طی کنفرانس محصولات جدید ردمجیک در ۳ جولای (۱۳ تیر) معرفی خواهد شد. اکنون تصاویر رسمی گوشی نام‌برده منتشر شده‌اند.

گوشی ردمجیک 9s Pro در چهار رنگ Dark Knight و Day Warrior و Deuterium Front Transparent Dark Night و Deuterium Front Transparent Silver Wing به بازار عرضه خواهد شد.

در دو رنگ آخر، پنل پشتی جدیدترین گوشی زد تی ای در نزدیکی دریچه‌ی هوا و برد اصلی، طراحی شفاف دارد. مانند نسخه‌ی قبلی گوشه‌های ردمجیک 9s Pro نیز صاف و تیز هستند، اما اکنون دوربین‌های دستگاه و لوگوی ردمجیک به بخش کناری پنل پشتی انتقال داده شده‌اند.

فلاش LED اکنون دوگانه شده و از بخش بالایی دوربین‌ها به بخش کناری آن‌ها منتقل شده است. فن خنک‌کننده‌ی گوشی در جایگاه دوربین سوم گوشی قرار گرفته و دوربین سوم در بخش پایینی فلاش جای دارد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نسبت‌ به ردمجیک 8s Pro کمتر شده‌اند.

ردمجیک 9s Pro از سیستم خنک‌کننده‌ی ICE 13.5 بهره می‌برد که به کمک اجزایی مانند ژل خنک‌کننده‌ و فن داخلی پرسرعت می‌تواند دمای بدنه و دمای CPU را به‌ترتیب تا ۱۹٫۵ و ۲۵ درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش بدهد.

گوشی قدرتمند ردمجیک 9s Pro به نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد بود. فرکانس هسته‌ی Cortx-X4 در مقایسه با نسخه‌ی عادی پردازنده از ۳٫۳ گیگاهرتز به ۳٫۴ گیگاهرتز افزایش پیدا کرده و فرکانس GPU نیز در مقایسه با نسخه‌ی عادی یک گیگاهرتز بیشتر شده است.

فضای ذخیره‌سازی و رم گوشی مذکور به‌ترتیب از نوع UFS 4.0 و LPDDR5X هستند. گفته می‌شود نوبیا در گوشی ردمجیک 9s Pro از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. اطلاعات زیادی درباره‌ی هوش مصنوعی گوشی گیمینگ نوبیا در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار ویژگی‌هایی نظیر تولید و خلاصه‌سازی متن را از این دستگاه داشت. قیمت گوشی جدید ردمجیک 9s Pro هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره