نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

Acemagic X1 عرضه شد؛ اولین لپ‌ تاپ تاشوی افقی 360 درجه دنیا

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
Acemagic X1 عرضه شد؛ اولین لپ‌ تاپ تاشوی افقی 360 درجه دنیا

شهر سخت افزار/ تاکنون لپ‌تاپ‌های عجیب و غریب روانه بازار شده‌اند که به چند نمایشگر مجهزند. اکنون اما لپ‌تاپ جدیدی با نام Acemagic X1 عرضه شده که دارای دو نمایشگر 14 اینچی 1080p بوده که در کنار یک‌دیگر قرار گرفته و روی هم جمع می‌شوند تا عنوان اولین لپ تاپ 360 درجه تاشوی افقی جهان را به نام خود کند.

Acemagic X1 را می‌توان اولین لپ‌تاپی در دنیا دانست که یک نمایشگر اضافی در کنار صفحه‌نمایش اصلی خود دارد. این نمایشگر در سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته و توسط یک لولا به نمایشگر اصلی متصل گردیده و روی آن جمع می‌شود.



لپ تاپ Acemagic X1 برای کاربری گیمینگ یا حرفه‌ای طراحی نشده است. این را از مشخصات این دستگاه می‌توان متوجه شد. ازجمله مشخصات این لپ تاپ می‌توان به پردازنده نسل دوازدهم Core i7-1255U اینتل در کنار16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت حافظه PCIe 3.0 SSD اشاره کرد.



همچنین از طریق درگاه‌های USB-A و USB-C حداکثر سرعت انتقال داده 5 گیگابیت‌برثانیه را فراهم می‌کند و به‌جای HDMI 2.1، برای خروجی ویدیو از HDMI 2.0 استفاده شده است. همچنین یکی از دو پورت USB-C آن فقط برای شارژ است.



نکته جالب درباره ویژگی جذاب لپ تاپ Acemagic X1، حک شدن یک جمله نمادین از استیو جابز با مضمون Stay Hungry, Stay Foolish است با طلای واقعی روی سمت چپ صفحه‌کلید دستگاه است.

Acemagic یک شرکت چینی است که معمولاً با فروش مینی کامپیوتر شناخته می‌شود. جدیدترین دستگاه این شرکت مینی‌کامپیوتر 1400 دلاری است که شبیه روتر بازی به‌ نظر می‌رسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره