نماد آخرین خبر

ناتینگ برخی از جزئیات هندزفری، ساعت و گوشی جدید CMF را اعلام کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ محصولات جدید CMF، زیرمجموعه‌ی ناتینگ، ۱۸ تیر معرفی خواهند شد و حالا جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر شده است.
 
ناتنیگ جزئیات بیشتری از محصولات جدید زیربرند CMF خود منتشر کرد. به‌گفته‌ی این برند گوشی CMF Phone 1 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره خواهد برد.

ناتینگ تصویری به‌اشتراک گذاشته که برخی از اجزای داخلی CMF Phone 1 را نشان می‌دهد. طبق این تصویر می‌توان انتظار داشت که جدیدترین گوشی ناتینگ از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده کند.

ناتینگ می‌گوید دوربین CMF Phone 1 برای ثبت عکس‌های «طبیعی و زیبا» طراحی شده است و الگوریتم‌های پیشرفته‌ای از جمله Ultra XDR، عکس‌های ثبت شده را از نظر رنگ و نور بهبود می‌بخشند. ناتینگ اشاره‌ای به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نکرده است.

ایربادز CMF Buds Pro 2 از فناوری حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی تا ۵۰ دسی‌بل بهره خواهد برد که پنج دسی‌بل بیشتر از مدل CMF Buds Pro است. ایربادز جدید در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی عرضه می‌شود و دارای درایور دوگانه و ChatGPT است که از طریق گوشی‌های ناتینگ یا CMF قابل استفاده خواهد بود.

ساعت CMF Watch Pro 2 برخلاف مدل قبلی خود که مربعی‌شکل بود، از صفحه‌ی گرد بهره‌ می‌برد و بیشتر از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف را پشتیبانی می‌کند. بدنه‌ی آن آلومینیومی و دارای دکمه‌ی چرخان دیجیتال خواهد بود.

محصولات جدید ناتینگ در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر) رونمایی خواهند شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره