logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اولین اطلاعات از شیائومی 14T؛ هیولای جدید چینی‌ها با قیمت نجومی!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
اولین اطلاعات از شیائومی 14T؛ هیولای جدید چینی‌ها با قیمت نجومی!

شهر سخت افزار/ به تازگی اطلاعات جدیدی از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار شیائومی به بیرون درز کرده است. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات گوشی شیائومی 14T پرو هستیم که نشان از عرضه یک پرچمدار با قیمت‌های بالاتر نسبت به نسل قبل حکایت دارد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

جدیدترین گوشی شیائومی با شماره‌مدل 2407FPN8EG احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره خواهد برد. ظاهرا شیائومی برای توسعه‌ دوربین‌های سری 14T با لایکا همکاری کرده است.


بر اساس گزارش mysmartprice شیائومی 14T پرو احتمالا به تراشه‌ چهار نانومتری دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک مجهز شده است. دایمنسیتی ۹۳۰۰ به یک هسته‌ قدرتمند Cortex-X4 با فرکانس ۳.۲۵ گیگاهرتز، سه هسته‌ Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ Cortex-A720 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G720 Immortalis MP12 مجهز است.


گفته می‌شود سری شیائومی 14T اولین مدل‌های گوشی‌ شیائومی از سری T خواهند بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. ظاهرا تنها تفاوت شیائومی 14T و 14Tپرو در پردازنده‌ آن‌ها خلاصه می‌شود و هر دو گوشی، نمایشگر، دوربین و ظرفیت باتری یکسانی خواهند داشت. هنوز زمان رونمایی و قیمت گوشی‌های جدید شیائومی مشخص نیست؛ اما احتمالا تا اواخر تابستان شاهد رونمایی از سری 14T خواهیم بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره