logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

به کمک چت بات گوگل با افراد مشهور صحبت کنید

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
به کمک چت بات گوگل با افراد مشهور صحبت کنید

سخت افزار/ گفته می‌شود که Google Gems نسخه‌ای از هوش مصنوعی جمینای است که وظایف خاصی را انجام می‌دهد و نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند. شرکت گوگل اکنون در حال کار بر روی یک پروژه چت بات هوش مصنوعی جدید است که قابلیت تقلید از افراد مشهور را دارد و کاربران می‌توانند چت‌بات سفارشی خود را ایجاد کنند. طراحی این چت‌بات شخصی می‌تواند تلاش شرکت گوگل برای تطبیق با نسخه Celebrity شرکت متا باشد.

همانطور که گفته شد پروژه جدید هوش مصنوعی شرکت گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد که چت‌بات سفارشی خود را ایجاد کنند و ممکن است در آینده با یوتیوب ادغام شوند.

ایجاد چت بات های شخصی‌سازی شده گوگل برای صحبت با افراد مشهور
همانطور که توسط The Information گزارش شده است، آزمایشگاه‌های شرکت گوگل در حال کار بر روی یک مدل جدید مبتنی بر جمینای هستند که به کاربران کمک می‌کند چت‌بات خود را ایجاد کنند و همچنین می‌تواند رفتار افراد مشهور را منعکس کند. یک چت‌بات سفارشی می‌تواند با ارائه جزئیاتی مانند ظاهر فیزیکی و شخصیت ایجاد شود. هدف از این قابلیت صرفاً سرگرمی است که در آن کاربران می‌توانند با شخصیت مورد علاقه خود گفتگو کنند.


این گزارش همچنین بیان می‌کند که ممکن است شرکت گوگل با اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد چت‌بات‌ها به منظور الگوبرداری از آنها شریک شود. اگرچه ممکن است پروژه هوش مصنوعی در ابتدا به عنوان یک ویژگی مستقل منتشر شود، احتمال دارد این شرکت در آینده به فکر ادغام آن با یوتیوب باشد.

علاقه فزاینده غول فناوری به چت‌بات‌های شخصی‌سازی شده می‌تواند تلاشی برای رقابت با Celebrity AI شرکت متا و نسخه Character.ai از سرویس چت‌بات قابل تنظیم باشد. قابلیت‌های هوش مصنوعی شرکت متا می‌تواند افراد مشهوری مانند اسنوپ داگ را تقلید کند و Character.ai به فرد اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های تلویزیونی را خلق کند و از سبک پاسخگویی آن‌ها تقلید کند.

در حالی که این تلاش شرکت گوگل برای ارائه تجربه‌ای مشابه خواهد بود، کاربران کمتر به این نوع ربات‌های چت علاقه نشان داده‌اند. اینکه آیا کمپانی گوگل می‌تواند خود را متمایز کند و تعامل بیشتری نسبت به رقبا به دست آورد، هنوز مشخص نیست. از منظر لجستیک، این شرکت باید تجربه خود را از طریق گوشی‌های همراه ارائه دهد تا کاربران بتوانند یک روش تعاملی بدون دردسر و راحت داشته باشند.

ممکن است شرکت گوگل تجربه Progressive Web App (PWA) را انتخاب کند که برای کاربران امکان دسترسی به برنامه‌های وب و استفاده از برنامه‌های بومی را فراهم می‌کند، در نتیجه تعامل کاربران با ربات‌های گفتگو را آسان‌تر خواهد کرد. گفته می‌شود که این پروژه کمپانی گوگل به طور قابل توجهی با Gems متفاوت خواهد بود. Gems یک نسخه سفارشی از Gemini است که نیازهای خاص را برآورده می‌کند و دارای مجموعه‌های از پیش ساخته شده برای همه کاربران است.

شرکت گوگل پروژه جدید هوش مصنوعی یا تاریخ انتشار آن را تایید نکرده است، با این حال به جرات می‌توان گفت که قبل از اینکه محصول آزمایشی آماده بهره‌برداری شود، ابتدا در آزمایشگاه‌های کمپانی گوگل آزمایش خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره