logo

۵ نکته‌ای که باید پیش از آغاز بسته‌ی الحاقی الدن رینگ بدانید

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ پس از مدت ها انتظار، بسته‌ی الحاقی الدن رینگ با عنوان Shadow of the Erdtree بالاخره در دسترس بازیکنان قرار گرفت و توانست با واکنش مثبت منتقدان و طرفداران مواجه شود. با دنیای جدید عظیمی برای کاوش، سلاح‌های متنوع، یک سیستم جدید، مهارت‌هایی برای تسلط و البته باس‌های متنوع اصلی و فرعی، وارد شدن به آخرین ساخته‌ی فرام‌سافتور (FromSoftware) می‌تواند کاری دلهره‌آور به نظر برسد. با این حال در ادامه تعدادی نکته‌ی مهم آورده شده است که می‌تواند به شما کمک کند که در ابتدای بسته در مسیر درست قرار بگیرید.

ورود به قلمروی سایه
اگر تا به حال یکی از بسته‌های الحاقی فرام‌سافتور را بازی کرده باشید، احتمالا می‌دانید که دسترسی به آن‌ها هرگز یک فرآیند ساده نیست. Shadow of the Erdtree این سنت را ادامه می‌دهد. برای ورود به قلمروی سایه، باید چند کار را در بازی اصلی انجام دهید. در سفر خود در سرزمین‌های میانه، ابتدا باید Starscourge Radahn را شکست دهید که به شدت چالش برانگیز است. برای رویارویی با او، از قلعه‌ی ردمین در Caelid در طول جشنواره‌ی Radahn عبور کنید و با آسانسور پایین بروید تا در ساحل با او مبارزه کنید.

شما همچنین باید Mohg یا همان Lord of Blood را از بین ببرید. او را می‌توان در کاخ موگوین پیدا کرد و با دنبال کردن ماموریت واره یا استفاده از ویگیت پنهان در میدان برفی مقدس به آن رسید. Mohg نیز به راحتی شکست نمی‌خورد، اما سایر بازیکنان در کنار میدان نبرد، مکان‌هایی برای احضار ایجاد کرده‌اند تا به مبارزان کمک کنند تا بسته‌ی الحاقی را باز کنند. در پشت میدان نبرد Mohg، پیله‌ی میکلا را خواهید دید. اگر کارهای گفته شده را انجام داده باشید، وقتی کنار پیله می‌ایستید، یک گزینه ‌یتعامل جدید ظاهر می‌شود که با انتخاب آن وارد قلمروی سایه‌ می‌شوید و سفر جدید خود را آغاز خواهید کرد.


پیمایش در جهان
اگر ده‌ها ساعت برای بازی اصلی وقت بگذارید، به راحتی فراموش می‌کنید که در ابتدا مجبور بودید قطعات نقشه را جمع‌آوری کنید تا تصویری از دنیای اطراف خود بسازید. در Shadow of the Erdtree، این ویژگی نیز همچنان وجود دارد، به این معنی که وقتی برای اولین بار وارد قلمروی سایه می‌شوید، نقشه شما چیز خاصی برای ارائه ندارد. هرچند پرتویی از نور در تاریکی نقشه وجود دارد که یکی از اولین اهداف شما باید این باشد که به این نقطه بروید، جایی که یک قطعه نقشه را در زیر یک ابلیسک بلند خواهید یافت.

جمع‌آوری این نقشه منطقه را آشکار می‌کند، اما طراحی این قلمرو بسیار مشابه‌ی سرزمین‌های میانه است و این یعنی هم در بالا و هم در پایین چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد. این دنیا پر از اسرار است، پس حتما هر گوشه و کناری از آن را کشف کنید تا با سلاح‌ها، جادو‌ها و آیتم‌های مهم پاداش دریافت کنید.

پیدا کردن دوست و دشمن
منطقه‌ی شروع قلمروی سایه پر از شخصیت‌های دوستانه و نه چندان دوستانه است که می‌توانند به شما کمک کنند که داستان را بهتر درک کنید، به سمت مناطق پنهان هدایت شوید، به ماموریت‌های خاص بروید یا با آن‌ها دوئل کنید. شما در بسته با جنگجویان، افراد قبیله، عبادت‌کنندگان و به طور کلی شخصیت‌های مختلفی ملاقات خواهید کرد. صحبت کردن با آن‌ها، آوردن آیتم‌ها مورد نیاز برای آن‌ها یا انجام اقدامات صحیح در مقابل آن‌ها می‌تواند به پیشرفت داستان آن‌ها در روایت کلی کمک کند و البته، آن‌ها ممکن است با آیتم‌هایی به شما پاداش دهند و به عنوان همراهان در نبرد و موارد دیگر به شما بپیوندند.

استفاده از Shadow Realm Blessings
در حالی که هنوز می‌توانید شخصیت خود را مانند قبل ارتقا دهید، در قلمروی سایه، پیشرفت کاراکتر به شکل موهبت‌های خاصی است. دو مادهd مصرفی جدید، Scadutree Fragments و Revered Spirit Ashes را می‌توان در سرتاسر جهان پیدا کرد و در گریس‌ برای بهبود مهارت‌های شخصیت استفاده کرد. بنابراین جست‌وجوی آن‌ها در چند ساعت اول بازی حرکت ارزشمندی است. قطعه‌های Scadutree قدرت حمله را برای شخصیت شما افزایش می‌دهند و از طرفی باعث می‌شوند که آسیب کمتری از حملات دشمن دریافت کنید.

از طرفی Revered Spirit Ashes هدف مشابهی دارند، اما روی احضارها اعمال می‌شوند و در واقع به احضار شما بقا و قدرت بیشتری می‌دهند. توجه داشته باشید که هر دوی این موهبت‌های ویژه فقط برای قلمروی سایه اعمال می‌شوند و بنابراین در بازی اصلی هیچ تاثیری نخواهند داشت.

مدیریت اکتشافات جدید
مانند همه‌ی بازی‌های فرام‌سافتور، الدن رینگ نیز مملو از آیتم‌های مختلف است که برخی مفید و برخی دیگر مرموز هستند. در بسته‌ی الحاقی، هیدتاکا میازاکی و تیمش، ویژگی‌ای را معرفی کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد به راحتی آیتم‌های اخیری را که در ماجراجویی خود کشف کرده‌اید، پیدا کنید. این ویژگی جدید که در حالت عادی غیرفعال شده است، آیتم‌های جدید را با علامت ! مشخص می‌کند. همچنین یک منو از آیتم‌های اخیر را ارائه می‌دهد که در آن همه چیز‌هایی که اخیرا پیدا کرده‌اید، در یک منو جمع‌آوری می‌شود.

هر دوی این ویژگی‌ها استفاده از بسیاری از آیتم‌های جدید در Shadow of the Erdtree را ساده‌تر می‌کنند، اما انتخاب استفاده از آن‌ها یا سیستم اصلی کاملا با شماست. اگر می‌خواهید این ویژگی‌ها را روشن کنید، می‌توانید آن‌ها را در بخش Display در منوی تنظیمات پیدا کنید.

بسته‌ی الحاقی الدن رینگ روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره