logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید!

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید!

گجت نیوز/ تکنولوژی جدید و انقلابی باتری وان پلاس ترکیبی باورنکردنی از شارژدهی طولانی، اندازه جمع و جور و شارژ فوق سریع را به باتری گوشی‌های آینده این کمپانی خواهد آورد.
 
کمپانی وان پلاس به‌تازگی از تکنولوژی جدید و استثنایی باتری خود موسم به «یخچال طبیعی» (Glacier Battery) که با همکاری بزرگترین باتری‌ساز دنیا، CATL توسعه داده شده، رونمایی کرد.به ادعای وان پلاس این فناوری شارژدهی و عمر باتری گوشی‌های موبایل را ارتقا داده و آغازگر عصر «باتری‌های سوپرمقاوم» در دستگاه‌های موبایل خواهد بود.



طبق تصاویر جدیدی که از این تکنولوژی باتری انقلابی وان پلاس منتشر شده، فناوری یخچال طبیعی قادر است نگرانی‌های عمومی کاربران در خصوص نیاز به شارژ مداوم، خالی شدن باتری و نیاز به استفاده از پاوربانک‌ها را به‌طور کامل برطرف کند. علاوه بر این، به‌ادعای وان پلاس، ظرفیت این باتری‌ها بسیار بیشتر از مقادیر استاندارد باتری‌ها کنونی گوشی‌های موبایل بوده و عمر باتری نیز توسط این فناوری به‌طور قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.

تکنولوژی انقلابی «یخچال طبیعی» وان پلاس دقیقا چیست؟
علیرغم آن که اطلاعات چندانی از فناوری جدید باتری OnePlus در دست نیست؛ اما به نظر می‌رسد خروجی این فناوری توسعه باتری‌هایی با اندازه کوچکتر و چگالی انرژی بالاتر از نمونه‌های کنونی بازار باشد که می‌تواند مرزهای کنونی طراحی باتری بازار را در هم بشکند!



در حال حاضر و با فناوری‌های کنونی ساخت و توسعه باتری گوشی‌های موبایل، نمی‌توان انتظار شارژدهی بیش از یک روزه را حتی از بهترین گوشی های پرچمدار بازار داشت. از سوی دیگر همچنین افزایش ظرفیت باتری‌ها نیز به قیمت سنگین‌تر و ضخیم‌تر شدن گوشی‌ها تمام خواهد شد. با این وجود به نظر می‌رسد فناوری جدید OnePlus قادر خواهد بود ظرفیت بالاتر باتری را بدون نیاز به افزایش اندازه آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در همین زمینه افشاگر سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل، Digital Chat Station، وان پلاس Ace 3 پرو را نخستین دستگاهی دانسته که به تکنولوژی باتری یخچال طبیعی مجهز خواهد شد.



بر اساس اخبار موجود از این گوشی ظرفیت باتری آن ۶۱۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع آن با توان ۱۰۰ وات و در کمتر از سی دقیقه انجام خواهد شد. از طرف دیگر همچنین ضخامت این گوشی وان پلاس نیز کمتر از ۹ میلیمتر خواهد بود!

البته لازم به ذکر است که وان پلاس Ace 3 Pro احتمالا تنها در بازار چین عرضه خواهد شد؛ اما Digital Chat Station همچنین اشاره کرده که به‌زودی دستگاه‌های بیشتری از وان پلاس به فناوری یخچال طبیعی مجهز شده و ترکیب شگفت‌انگیز ظرفیت بالای باتری، ابعاد جمع و جور و شارژ فوق سریع را به کاربران سرتاسر جهان انتقال خواهند داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره