logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

رونمایی سامسونگ از اولین تلویزیون دنیا که با کاغذ دیجیتال رنگی ساخته شده!

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
رونمایی سامسونگ از اولین تلویزیون دنیا که با کاغذ دیجیتال رنگی ساخته شده!

شهر سخت افزار/ سامسونگ به تازگی اولین تلویزیون ساخته شده با کاغذ دیجیتال رنگی را معرفی کرده است. این تلویزیون هوشمند به نمایشگرهای e-Ink رنگی مجهز شده و بیشتر از آنها به عنوان بنر تبلیغاتی یا اهداف تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

اخیراً سامسونگ از نخستین تلویزیون ساخته شده با کاغذ دیجیتالی رنگی رونمایی کرده است. این تلویزیون‌ها بیش‌تر برای اهداف تبلیغاتی استفاده شده و دارای قابلیت‌های جذابی هستند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بازار عرضه شوند.

تلویزیون‌های e-Ink سامسونگ
این تلویزیون‌ها از پنل‌های e-Ink رنگی تشکیل شده و قرار است از آنها به عنوان بنرهای تبلیغاتی در فروشگاه‌ها یا در فضای آموزشی مانند کلاس‌های درس یا نمایش محتوا در خیابان‌ها یا محیط‌های باز استفاده شوند.


سامسونگ از فناوری کاغذهای دیجیتالی رنگی در این تلویزیون‌ها استفاده کرده است. تلویزیون‌های جدید سامسونگ در ابعاد مختلفی روانه بازار خواهد شد. به عنوان مثال مدل 32 اینچی، رزولوشن QHD داشته و قادر به نمایش حداکثر 60 هزار رنگ است.

علاوه بر این ضخامت این تلویزیون تنها 17.9 میلیمتر بوده و وزن آن به 2.9 کیلوگرم می‌رسد که بسیار سبک است. نکته جالب‌تر اینکه این تلویزیون‌ها حین نمایش تصاویر ثابت هیچ گونه شارژی مصرف نمی‌کند.

سامسونگ تلویزیون جدیدش را به 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده تا به قدر کافی فضا برای ذخیره تصاویر به منظور نمایش آنها وجود داشته باشد. علاوه بر این باید به پشتیبانی از بلوتوث و وای فای با امکان اشتراک‌گذاری صفحه نمایش نیز اشاره کرد.

همچنین دو درگاه یو اس بی روی این تلویزیون تعبیه شده که یکی از آنها برای شارژ شدن و دیگری برای انتقال داده‌هاست. همچنین می‌توان قاب اطراف نمایشگر این تلویزیون را هم بر اساس سلیقه و نیاز خود تعویض کرد. سامسونگ یک اپلیکیشن مخصوص برای تلویزیون جدیدش در نظر گرفته تا کاربران بتوانند محتوای دلخواهشان را روی این تلویزیون نمایش دهند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره