logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

بزرگترین مشکل گوشی پرآوازه سامسونگ همچنان پابرجاست

منبع
فارنت
بروزرسانی
بزرگترین مشکل گوشی پرآوازه سامسونگ همچنان پابرجاست

فارنت/ سامسونگ گوشي اقتصادي خانواده گلکسي اس 20 را با نام گلکسي اس 20 فن اديشن | Galaxy S20 FE معرفي و عرضه کرد اما از همان زمان عرضه، کاربران اعلام کردند اين مدل داراي مشکلاتي از جمله مشکل در نمايشگر لمسي خود است.

سامسونگ مدتي قبل يک آپديت عرضه کرد که ظاهرا مشکل نمايشگر لمسي Galaxy S20 FE را براي برخي از کاربران حل کرده بود. شناسه ساخت اين به‌روزرساني G78xxXXU1ATJ5 بود و اگرچه در توضيحات اين آپديت به حل مشکلات نمايشگر اشاره‌اي نشده بود اما کاربراني که اين آپديت را نصب کرده بودند، اعلام کرده بودند مشکل نمايشگر لمسي گلکسي اس 20 فن اديشن از بين رفته است.

مشکل نمايشگر لمسي گلکسي اس 20 فن اديشن
تعدادي از کاربران گوشي Galaxy S20 FE در وب‌سايت رديت و انجمن‌هاي سامسونگ که تجربه خود از استفاده از اين گوشي را به اشتراک گذاشته‌ بودند، در برخي از اين پست‌ها، اين کاربران اعلام کرده بودند که با مشکلاتي در صفحه نمايش لمسي در Galaxy S20 FE روبرو هستند.


البته مشکل صفحه نمايش گلکسي اس 20 فن اديشن سامسونگ با توجه به هر کاربر متفاوت بود و بيشتر گزارش‌ها مربوط به کند بودن بازخورد لمسي نمايشگر، کار نکردن بخش لمسي نمايشگر در برخي مواقع و عملکرد نمايشگر بدون اين که کاربر کاري انجام داده باشد بود.

همچنين مشکل ديگري نيز توسط تعداد کمي از کاربران گزارش شده که گوشي حتي زماني که در دست کاربران است وارد حالت Pocket Mode مي‌شود.

آپديت Galaxy S20 FE مشکلي را حل نکرده است
با اين که پس از عرضه يک به‌روزرساني مشکل نمايشگر براي تعدادي از کاربران حل شده بود اما هنوز هم وب‌سايت رديت پر از شکايت کاربران درباره مشکلات لمسي نمايشگر Galaxy S20 FE است.

بيشترين مشکلي که کاربران گزارش کرده‌اند ايراد اين گوشي در لمس دو انگشتي براي بزرگ‌نمايي تصاوير است. اين کار براي بسيار از کاربران که به اديت تصاوير مشغول هستند بسيار حياتي است و بروز چنين مشکلاتي در يکي از گوشي‌هاي سري پرچم‌دار اس 20 تا حدي دور از انتظار است.

هرچند به‌روزرساني اخير سامسونگ بخش بزرگي از مشکلات لمسي نمايشگر سامسونگ را حل کرده بود اما هنوز هم تعدادي از ايرادات پابرجا هستند. تعداد کمي از کاربران نيز اعلام کردند ممکن است مشکلات لمسي نمايشگر ارتباطي به نرم‌افزار نداشته باشد و سامسونگ در تلاش است تا اين مشکلات سخت‌افزاري را با آپديت‌هاي نرم‌افزاري حل کند.

در به‌روزرساني اخير که مشکل بخشي از کاربران را حل کرده بود اشاره‌اي به حل شدن ايرادات نمايشگر نشده بود و ممکن است سامسونگ در آينده در اين به اين مشکلات رسيدگي کند. بخش کوچکي از خريداران نيز در رديت اعلام کردند ممکن است گوشي‌هاي خود را پس بدهند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره