logo

تولید گوشی‌های گلکسی نوت 20 کاهش یافت

منبع
کليک
بروزرسانی
تولید گوشی‌های گلکسی نوت 20 کاهش یافت

کليک/ به علت اين که فروش گوشي هاي سامسونگ گلکسي نوت 20 مانند گلکسي S20 مطابق با انتظارات اين شرکت پيش نرفته است  سامسونگ مجبور به کاهش توليد اين سري شده است.

 اوايل امسال سامسونگ از سري گوشي هاي پرچمدار گلکسي S20 رونمايي کرد اما فروش اين گوشي‌ها مطابق با انتظارات اين شرکت پيش نرفت. حتي راهکارهايي که اين شرکت براي فروش در دوران پاندمي کرونا اتخاذ کرد نيز به اندازه کافي موثر نبودند.

اخيرا، اين غول فناوري کره جنوبي از خط توليد گلکسي نوت 20 رونمايي کرده است و با وجود اين که گلکسي S20 فروش خيلي خوب نداشت، اين شرکت انتظار دارد که از گوشي گلکسي نوت20 استقبال بهتري شود و فروش کم گلکسي S20 جبران شود.   

 اما گزارشي جديد نشان داده است که سامسونگ توليد سري گلکسي نوت 20 را نيز کاهش داده است چراکه فروش اين گوشي‌ها نيز مطابق با انتظارات اين شرکت پيش نرفته است.

اين گزارش نشان مي دهد که سامسونگ قصد داشت 900000 واحد از نوت 20 را تا اکتبر توليد کند ولي الان تنها 600000 واحد توليد کرده است و اين تنها 70 درصد از چيزي است که اين شرکت براي آن برنامه ريزي کرده بوده است.

نسبت توليد گلکسي نوت 20 به گلکسي نوت 20 اولترا  يک به دو بوده و اين نشان دهنده اين است که کاهش نرخ توليد نوت 20 در مقايسه با نوت 20 اولترا خيلي زياد بوده است.

اين شرکت همچنين در حال تلاش است تا توليد نسل بعدي گوشي‌هاي هوشمند سامسونگ گلکسيS21 را از ماه آينده شروع کند و قصد دارد در ابتدا دو ميليون واحد از اين گوشي ها توليد کند.

سامسونگ اخيرا در يک گزارش رسمي از سومين فصل امسال اعلام کرده است که فروش گوشي‌هاي هوشمند نسبت به فصل گذشته 50 درصد افزايش پيدا کرده است اما اين افزايش بيشتر به دليل فروش خوب گوشي هاي ارزان قيمت و ميان رده بوده و ارتباطي با گوشي هاي پرچم‌دار اين شرکت ندارد. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره