نماد آخرین خبر

ساعت هوشمند وان پلاس به سیستم عامل Wear OS مجهز نمی‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ساعت هوشمند وان پلاس به سیستم عامل Wear OS مجهز نمی‌شود

ديجياتو/ در چندين سال پيش شاهد انتشار گزارش‌هاي زيادي درباره ساعت هوشمند وان پلاس بوده‌ايم و حالا طبق جديدترين اطلاعات، اين محصول فاقد سيستم عامل Wear OS گوگل خواهد بود.

با وجود انتشار گزارش‌ها و شايعات بي‌شمار، هنوز با ساعت هوشمند وان پلاس ملاقات نکرده‌ايم، با اين حال انتظار مي‌رود در آينده نزديک اين محصول از راه برسد. به تازگي يک افشاگر معروف محصولات وان پلاس به نام «Max J» ادعا کرده که وان پلاس واچ از سيستم عامل Wear OS استفاده نمي‌کند.

عدم استفاده از Wear OS در اين محصول تا حدودي عجيب به نظر مي‌رسد، چرا که وان پلاس همکاري نزديکي با گوگل و سيستم عامل اندرويد دارد. Wear OS يک پلتفرم براي ساعت‌هاي هوشمند محسوب مي‌شود که همه شرکت‌ها از آن استفاده نمي‌کنند و بيشتر برندهايي که داراي منابع کافي در زمينه گجت‌هاي پوشيدني نيستند، از آن بهره مي‌برند.

«فسيل» و «Mobvoi» از شناخته شده‌ترين برندهايي هستند که در ساعت‌هاي هوشمند خود از سيستم عامل گوگل استفاده مي‌کنند، البته برندهايي مانند اوپو نيز در خارج از بازار چين به سراغ Wear OS رفته‌اند.

با توجه به اطلاعات اخير، وان پلاس چه برنامه‌اي براي ساعت هوشمند خود دارد؟ در حال حاضر جواب مشخصي براي آن نداريم. اين دستگاه بدون هيچ شکي به گوشي‌هاي اين برند با سيستم عامل اندرويد وصل مي‌شود، اما اطلاعي از سيستم عامل اين ساعت نداريم.

اوپو و شيائومي از نسخه‌هاي مخصوص اندرويد استفاده مي‌کنند و محصولات پوشيدني هواوي نيز داراي سيستم عامل اختصاصي هستند. Max J به اين موضوع اشاره کرده که اولين ساعت هوشمند وان پلاس نه تنها به Wear OS، بلکه به نسخه‌ اصلاح شده آن نيز مجهز نخواهد شد.

در حالي که بسياري منتظر رونمايي از وان پلاس واچ در ماه گذشته ميلادي بودند، انتظار مي‌رود در سال آينده ميلادي با آن ملاقات کنيم و تا آن زمان اطلاعات بيشتري از آن افشا خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره